معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان :

واریز ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل / پرداخت کلیه کمک ها تاپایان مهرماه

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۱:۰۸
کد خبر: ۸۹۸۱۰۵
واریز  ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل / پرداخت کلیه کمک ها تاپایان مهرماه
نامدار صیادی گفت: تا پایان مهر ماه کلیه کمک های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به حساب کشاورزان و دامداران لرستانی خسارت دیده از سیل پرداخت خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ صیادی امروز در گفت وگو با رسانه ها با اعلام این خبر، اظهار کرد: بعد از تصویب هیئت وزیران در خصوص تشکیل پرونده های کشاورزان خسارت دیده از سیل کار تشکیل پرونده ها در استان لرستان آغاز شد و تا به امروز ۲۳۰۰ پرونده به مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل واریز شده است.

او افزود: با توجه به حضور پژوهشگاه فضایی وزارت کشور در هفته گذشته به استان لرستان روند پرداخت به طور یقین سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت و در هفته جاری با مساعدت پژوهشگاه فضایی ۷ هزار پرونده به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل  واریز خواهد شد.

صیادی تصریح کرد:  تا ۱۵ مهرماه بین ۷۵ تا ۸۰ درصد  و تا پایان مهر ماه کلیه کمک های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطر نشان کرد :  ۳۰ هزار پرونده مربوط به کشاورزان و دامداران خسارت دیده از سیل استان لرستان تشکیل شده که در مجموع مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز