‌مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خبر داد:

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی مترو کرج- هشتگرد

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۴:۰۲:۰۲
کد خبر: ۸۹۸۱۱۱
پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی مترو کرج- هشتگرد
‌مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: در تلاشیم متروی کرج- هشتگرد تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ‌داود صفدری گفت: اتمام بخشی از متروی کرج – هشتگرد را تا پایان تابستان در دستور کار خود قرار داده‌ایم و پیگیری‌ها در این خصوص در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه تا کنون حدود 91 درصد پیشرفت داشته و برای بهره برداری از آن باید تجهیزات مورد نیاز را خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای خرید تجهیزات صورت گرفته، اعلام کرد: با نصب این تجهیزات و انجام سیگنالینگ، این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی توضیح داد: هماهنگی‌های لازم با بهره بردار پروژه جهت آغاز عملیات سیگنالینگ انجام شده و امیداریم تا دو ماه آینده به پایان برسد.

صفدری با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای متروی کرج – هشتگرد در سال جاری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون حدود 120 میلیارد تومان از منابع داخلی هزینه کرده‌ایم و از منابع دولتی تنها 10 میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه تخصیص پیدا کرده است.

این مسئول توضیح داد: قول‌هایی از طرف سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص منابع دولتی بیشتر داده شده و در صورت عملی شدن، سرعت تکمیل مترو افزایش خواهد داشت.

وی در پاسخ به چگونگی خرید تجهیزات مورد نیاز این پروژه افزود: خوشبختانه اغلب تجهیزات خارجی از قبل خریداری شده بود و اعمال تحریم‌ها مشکل چندانی در این خصوص ایجاد نکرده است.

صفدری گفت: سعی شده برای تامین تجهیزات باقی مانده از تولیدات داخلی با کیفیت استفاده کنیم تا بتوانیم در راستای تحقق شعار امسال گام‌های جدی برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز