باحضور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و رییس فدراسیون وزنه برداری صورت گرفت؛

از دو وزنه بردارملی پوش لرستانی اعزامی به مسابقات جهانی تجلیل شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۵:۳۱
کد خبر: ۸۹۸۱۷۲
از دو وزنه بردارملی پوش  لرستانی اعزامی به مسابقات جهانی تجلیل شد
با حضورمدیرکل ورزش وجوانان لرستان ورییس فدراسیون وزنه برداری از دو وزنه بردار ملی پوش لرستانی اعزامی به مسابقات جهانی تایلند تجلیل شد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امروز یکشنبه در حاشیه نشست مشترک  سید علی کریمی  مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری که در محل فدراسیون وزنه برداری برگزارشده بود از دو وزنه برداری مطرح وملی پوش لرستانی اعزامی به مسابقات جهانی تایلند تجلیل شد.

در این مراسم که با عنوان بدرقه از این دو ملی پوش لرستانی جهت حضور در مسابقات جهانی  نیز انجام گرفت، سیده الهام حسینی بانوی ملی پوش وزنه برداری لرستان و رضا بیرالونداز چهره های مطرح وشاخص وزنه برداری به پاس درخشش وکسب افتخارات متعددبرای  وزنه برداری کشور  و حضور در مسابقات جهانی تایلند برای  کسب سهیمه المپیک 2020 مورد تجلیل وتقدیر قرارگرفتند.

 

 برپایه این خبر ؛ این دو وزنه بردار لرستانی هفته جاری به مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری بزرگسالان جهان که از تاریخ 27 شهریور ماه به مدت 8 روز به میزبانی پاتایا در تایلند برگزار می شوداعزام خواهندشد.

گفتنی است ؛سیده الهام حسینی در دسته 71 کیلوگرم و رضا بیرالوند در دسته 105 کیلوگرم از استان لرستان در قالب تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز