در نشست صمیمی مدیر کل ورزش و جوانان با جوانان مطرح شد:

تشکل ها از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند/ اجرای طرح المپیک استعداد یابی ورزش کودکان در گلستان

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۷:۳۶:۱۱
کد خبر: ۸۹۹۳۲۶
مدیر کل ورزش و جوانان در نشست صمیمی با جوانان از اجرای طرح المپیک استعداد یابی ورزش کودکان در گلستان خبر داد و گفت: تشکل ها بایستی با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند و ار ظرفیت یکدیگر استفاده نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در راستای اجرای طرح سه شنبه ها با جوانان در موسسه نقش آفرینان هنر معاصر و موسسه آموزشی میراث گلستان  حضور پیدا کرد و ضمن پاسخگویی به سوالات جوانان قول مساعد جهت رفع و حمایت بیشتر از سمن ها را اعلام داشت.

اعضای سمن های مردم نهاد با بیان اینکه  توانمندی های این موسسات دیده نمیشود، ابراز داشتند:  بایستی از طریق ایجاد ارتباطات، نقش سمن ها در اجرای برنامه ها پررنگ تر شود.

در این جلسه همچنین بیان شد: کمبود اعتماد به نفس در جوانان باعث بی نتیجه ماندن استعداد های آنان خواهد شد، از این رو بایستی ضمن افزایش امید بخشی در جامعه، تلاش های بیشتری در زمینه استعداد یابی صورت گیرد.

بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست اظهار کرد: بایستی فضاهایی ایجاد شود تا توانمندی ها جوانان بروز پیدا کند و تشکل ها با اجرای برنامه های مثمر ثمرمطرح شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه خبرگزاری برنا میتواند در اطلاع رسانی توانمندی های سمن ها نقش بسزایی داشته باشد افزود: بازدید از تشکل ها به منظور حل مشکلات آنان صورت میگیرد.

طیبی بیان داشت: تشکل ها بایستی با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند و از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند.

وی ضمن بیان اینکه طرح المپیک استعداد یابی ورزش کودکان در گلستان اجرا خواهد شد، افزود: باید از فعالیت های بی محتوا و بی فایده در حوزه استعدادیابی ورزش کودکان خودداری شود و اداره کل ورزش و جوانان از  طرح های شکیل و گسترده که در آن کودکان و خانواده های آنان به ورزش متصل شوند حمایت خواهد کرد .

در پایان پیشنهاد تور گردشگری سلامت برای اعضای سمن های مردم نهاد ارائه شد و مقرر گردید مدیران سمن های مردم نهاد به مدت 3 روزدر این تور گردشگری به منظور تبادل همکاری و شناخت بیشتر شرکت نمایند.

خبرنگار: علی اصغر سلیمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز