فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد:

اختصاص ۱۱.۵ میلیارد تومان در سفر سردار سلامی به گلستان/ سد نرماب نیازمند اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان بودجه برای اتمام

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۲:۲۵
کد خبر: ۹۰۰۱۵۲
اختصاص ۱۱.۵ میلیارد تومان در سفر سردار سلامی به گلستان/ سد نرماب نیازمند اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان بودجه برای اتمام
فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن بیان اینکه در سفر سردار سلامی به استان ۱۱.۵ میلیارد تومان بودجه به گلستان تخصیص داده شد گفت: سد نرماب نیازمند اختصاص 160 میلیارد تومان بودجه برای اتمام است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار حسین معروفی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: فرهنگ حسین بن علی(ع) در محتوا، اقدام و عمل در طول جنگ تحمیلی جاری بود و واقعه کربلا در این مدت مشق شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه فرهنگ مقاومت در دوران دفاع مقدس فرهنگ عاشورایی بود، تصریح کرد: امام حسین (ع) در جبهه مقاومت ثابت کرد که در مقابل باطل نباید کوتاه آمد و در دوران دفاع مقدس نیز جبهه حق تسلیم ائتلاف به وجود آمده نشد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به تأسی از همین فرهنگ بود و در دوران دفاع مقدس بدون اینکه خود را با جبهه باطل مقایسه کند در سخت ترین شرایط در مقابل بزرگترین ائتلاف دنیا با باور به عنایت خدا و اعتقاد به آرمان الهی مقاومت کرد.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه ملت و تجهیزات هوشمند و وحدت در جبهه ملی نتیجه انقلاب است، گفت: امروز به فضل خدا، مدیریت رهبری و هوشمندی ملت و اقوام و مذاهب مختلف شاهد پیشرفت ها و به وجودآمدن قدرت بازدارندگی و نفوذ و تاثیرگزاری در منطقه هستیم.

 

اجرای 633 برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح استان

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در آستانه سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس با شعار ما پیروز، جبهه حق پیروز چون حسین بن علی(ع)، قرآن و اسلام پیروز است، 633 برنامه در سطح استان برگزار میشود و در این بین 50 برنامه شاخص تر از بقیه برنامه ها است.

سردار معروفی تصریح کرد: رژه 31 شهریور با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور نیرو های مسلح استان، اعزام تیم های بهداشتی و درمانی و برقراری دو بیمارستان صحرایی با محوریت دندانپزشکی در شهرستان های گمیشان، بندر ترکمن،کردکوی و گالیکش، تجمع بزرگ سربازان انقلاب اسلامی، افتتاح پروژه های عمرانی سپاه استان،همایش ایثار و شهادت، توزیع لوازم تحریر در بین کودکان مناطق سیل زده، شروع نمایش رزمی فرهنگی مقاومت و ایستادگی توسط تیپ نینوا در شهرستان آق قلا در تاریخ پنجم تا هفتم مهر، افتتاح مخزن 100 متر مکعبی بتنی آب شرب در روستای عباس آباد شهرستان علی آباد کتول و افتتاح مرکز امامت سپاه نینوا جهت توانمندی فرماندهان پاسداران و بسیجیان در داخل استان از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: آخرین روز از هفته دفاع مقدس تجلیل از فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس و فرماندهان جبهه جنگ نرم را پیش بینی کرده ایم.

 

سد نرماب نیازمند اختصاص 160 میلیارد تومان بودجه برای اتمام است

 

وی در خصوص سد نرماب تصریح کرد: فلسفه اصلی احداث سد نرماب جلوگیری از سیل است و به گفته کارشناسان 40 درصد از بروز سیل پیشگیری میکند.

وی اضافه کرد: قرارگاه خاتم ۲۱۶ میلیارد تومان در خصوص این سد طلب دارد اما ما نیازمند این هستیم که دولت هرچه سریع تر ۱۶۰ میلیارد تومان برای اتمام سد اختصاص دهد.

سردار معروفی به بازسازی هزار و 175 و ساخت 10 واحد مسکونی  و 12 مدرسه که تحویل داده شده است اشاره کرد و افزود: 12 مدرسه در حال باز سازی است که تا اول مهر تحویل داده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در سفر سردار سلامی به استان ۱۱.۵ میلیارد تومان بودجه به گلستان تخصیص داده شد که در حوزه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی هزینه خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه این بودجه مخصوص خدمت به مردم است و به هیچ عنوان به پیمانکار داده نمی شود اظهار داشت:  با همت جهادی با این بودجه به اندازه ۲۰ میلیارد تومان خدمت ارائه خواهیم کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز