استاندار آذربایجان غربی در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه:

امروز در شرایط دفاع مقدس قرار داریم

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۴:۴۰
کد خبر: ۹۰۱۳۹۸
امروز در شرایط دفاع مقدس قرار داریم
استاندار آذربایجان غربی رشادت، معنویت و رعایت ارزش های اسلامی توسط رزمندگان را از بارزترین ویژگی های دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه حضور یافت و گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن دوران مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی تمام توطئه ها استکبار جهانی را خنثی کردند.

وی با اشاره به برخی از دلایل آغاز جنگ تحمیلی نیز گفت: دشمن بعثی با تحریک سران رژیم های استکباری و با هدف اصلی جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی ایران به نقاط مختلف دنیا، در 31 شهریور سال 59 به ایران حمله کرد و خیال می کرد در یک هفته می تواند تهران را اشغال کند.

شهریاری اضافه کرد: مردم غیرتمند ایران اسلامی در آن دوران با تکیه بر وحدت و همدلی و با هدایت های داهیانه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمن بعثی و سلطه گران ایستادند و علی رغم عدم برخورداری از تسلیحات پیشرفته نظامی و با دست خالی رشادت های بی نظیری را خلق کردند.

مقام عالی استان در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از ویژگی های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رشادت های بی نظیر رزمندگان با کمترین امکانات نظامی، وجود معنویت در میان رزمندگان، رعایت ارزش های اسلامی و مدارا و رفتار اسلامی با اسرا در جنگ از بارزترین ویژگی های دوران دفاع مقدس است که این دستاوردها و این فرهنگ ایثار و مقاومت باید برای نسل جوان امروز تبیین شود.

استاندار آذربایجان غربی افزود: امروز نیز کشور در شرایط دفاع مقدس قرار دارد؛ دشمن در حال حاضر با اعمال شدیدترین تحریم ها که نمونه بارزی از تروریسم اقتصادی است، معیشت، سلامت و اقتصاد مردم را مورد هدف قرار داده است.

شهریاری خاطرنشان کرد: بی تردید ملت بزرگ ایران اسلامی با درک شرایط و با اتحاد و همدلی و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری از این برهه دشوار نیز با سربلندی و اقتدار عبور و آینده ای درخشان برای این کشور رقم خواهد خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز