پیام فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت بازگشایی مدارس

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۶:۱۶
کد خبر: ۹۰۱۷۰۸
پیام فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت بازگشایی مدارس
فرمانده انتظامی استان، فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس را تبریک گفت و تقارن آن با هفته نیروی انتظامی را به فال نیک گرفت.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، در پیام سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است: مهر، فصل ریزش طبیعت و موعد رویش و حیات مجدد شکوفه های علم و دانش است، در فرهنگ ما فصل بهار آغازی است بر روزگاری نو اما همین مردمان که به عشق ورزیدن به علم و فرهنگ شهره اند و پیشینه علم و ادبشان همواره در گستره تاریخ درخشیده است، مهر را مبداء و طلیعه رویش و زایش دوباره در عرصه علم و ادب و فرهنگ می دانند.

هر ساله مهر، لستر ایام مبارک دیگری نیز هست، ایامی مانند هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، نیرویی که برای تامین آسایش، آرامش، امنیت و نظم مردمان این مرز پرگهر جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشته و با ایثار و تلاش خود کام و عرصه را بر کج اندیشان و کج روان، تلخ و تنگ کرده است.  

تقارن آغاز سال تحصیلی جدید و هفته نیروی انتظامی، پیام آور پیوندی است ناگسستنی میان آموزش و امنیت که باید ان را به فال نیک گرفت، همگان واقفند که بدون امنیت هیچ فعالیتی از جمله تحصیل و علم آموزی در جامعه امکان پذیر نیست، همچنان که بدون آموزش، فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ و هنجارها، از این رو تلاش پلیس تیز در راستای حفظ امنیت و آرامش جامعه ابتر و یا کم نیجه خواهد بود.  

اینجانب بار دیگر با شادباش فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به تمامی فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، آمادگی پلیس کرمانشاه را برای امنیت آفرینی مضاعف برای این قشر زحمتکش و آینده سازان فردا را اعلام و آرزو می کنم در سایه سار ولایت، نظام تربیتی و آموزشی کشور بیش از پیش در رسیدن به اهدافش موفق باشد.

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز