فرماندار مهریز :

رفع نیازهای آموزش و پرورش فقط با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۰:۴۵
کد خبر: ۹۰۱۸۶۳
رفع نیازهای آموزش و پرورش فقط با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست
فرماندار مهریز گفت: رفع نیازهای سخت افزاری آموزش و پرورش مهریز تنها با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست و نیاز به مشارکت مردم و خیران وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، رضا زارع زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز با بیان اینکه نیروی انسانی از مهمترین ارکان توسعه هر جامعه‌ است، اظهار داشت: آموزش و پرورش نیز اصلی‌ترین ارکان تربیت نیروی انسانی در جامعه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همین دو جمله به نقش، اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در توسعه هر جامعه‌ای به ویژه در کشورهای در حال توسعه اشاره دارد، افزود: نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی انکارناپذیر است.

فرماندار مهریز بیان کرد: چنانچه نهاد آموزش و پرورش بتواند به درستی به رسالت و وظایف خود به ویژه در تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآمد و ماهر عمل کند به طور قطع چشم انداز توسعه به خوبی ترسیم خواهد شد.

زارع زاده با اشاره به اینکه برای حل مشکلات آموزش و پرورش به ویژه در حوزه سخت افزاری تنها اقدامات دولتی امکان پذیر نیست، تأکید کرد: برای رفع و کاهش مشکلات این حوزه نیازمند تعامل و مشارکت مردم، خیران و بخش خصوصی هستیم.

وی  با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید باید به ارتقای کیفیت آموزش و پرورش مهریز توجه ویژه‌ای انجام شود، افزود: ارتقای کیفیت به معنای نارضایتی از وضعیت موجود نیست بلکه ما به دنبال افزایش و ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش شهرستان در همه حوزه‌ها هستیم و با توجه به ظرفیت های موجود شهرستان می‌توانیم در همه عرصه‌های تحصیلی جایگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز