معاون وزیر آموزش وپرورش:

اگر ما راه امام خمینی (ره) را ادامه دهیم دنیا به سمت تمدن اسلامی پیش خواهد رفت

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۸:۳۹
کد خبر: ۹۰۱۸۷۳
اگر ما راه امام خمینی (ره) را ادامه دهیم دنیا به سمت تمدن اسلامی پیش خواهد رفت
آئین نواختن زنگ نماز جماعت مدارس ظهر امروز در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا نواخته شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، حجت الاسلام  دکتر علی ذوعلم در این مراسم اظهار کرد: از وظایف ما مسلمانان اقامه نماز و دادن ذکات است و با برگزاری نماز، فرهنگ ذکات، فرهنگ انفاق و نماز کمک به جامعه وجود دارد و کاستیها را خیلی کمتر می شود، در این چهل ساله انقلاب رسیدگی به مناطق محروم، تلاش برای آموزش فرهنگی و اجتماعی بسیار انجام گرفته است، و در هیچ نظام دیگری به اندازه جمهوری اسلامی  دغدغه فرهنگی نیست، طی 40 سال نیاز های فرهنگی و اجتماعی که به دست آورده ایم باید در این راه تلاش بیشتر کنیم.

حجت الاسلام ذوعلم مدیریت جامعه اسلامی را در امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: مدیران ما باید خلع را نهی و حقیقت را امر کنند. ولی بیشترین نقش امر به معروف اقامه نماز است، نماز رکن دین شمرده شده و همه ارزشها در نماز نهادینه شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی به نام رهبر کبیر انقلاب رقم خورده است، اگر ما نقش و راه امام خمینی(ره) را ادامه دهیم  دنیا به سمت تمدن اسلامی پیش خواهد رفت.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه در این مراسم، اظهارداشت: امروز دانش آموزان و معلمان با عشق به سمت تعلیم و تربیت پیش می روند.

مجید یزدان پناه افزود: ستاد نماز استان کرمانشاه، امسال جزء سه استان برتر کشور معرفی شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان در خاتمه سخنانش گفت: زنگ نماز جماعت و اقامه نماز امروز در این مکان برگزار شد، ان شاءالله در سالهای آینده در کلیه مدارس روز اول مهر ماه این آئین معنوی برگزار می شود.

لازم به ذکر است: ظهر امروز نماز جماعت در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا برگزار شد.

انتهای پیام/ر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز