رئیس اداره امورشعب بانک رفاه لرستان خبر داد :

اهدای هزار و ۶۰۰بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم مدارس مشار کتی بانک رفاه

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۲:۱۵:۵۹
کد خبر: ۹۰۲۷۲۰
اهدای  هزار و ۶۰۰بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم مدارس مشار کتی بانک رفاه
رئیس اداره امورشعب بانک رفاه استان لرستان از اهدای هزار و 600بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم مدارس مشار کتی بانک رفاه لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، عزیز الله رحمتی منفرد رئیس اداره امورشعب بانک رفاه استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت :با توجه به فصل بازگشایی مدارس و بمنظور کمک به دانش آموزان محروم و کم بضاعت  ، محموله حمایتی شامل لوازم التحریر با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره بانک رفاه به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال و برای 1600دانش آموز محروم و کم بضاعت در مدارس تاسیس شده توسط بانک رفاه شهرستان های الیگودرز و خرم آباد توزیع شد. .

 رحمتی منفرد افزود :این محموله شامل 1600بسته ملزومات اولیه تحصیلی در راستای اهداف انسان دوستانه و مسیولیت اجتماعی بانک رفاه  به دانش آموزان لرستانی تقدیم شد. 

وی افزود : بانک رفاه هفته آینده  در راستای مسئولیت های اجتماعی خود یک باب مدرسه در بخش میربگ جنوبی شهرستان دلفان نیز احداث خواهد کرد و پس از مدرسه های شهدای بانک رفاه در شهرستان خرم آباد و همچنین روستای خاک آباد از توابع شهرستان الیگودرز، این مدرسه سومین مدرسه بانک رفاه در استان لرستان خواهد بود که احداث می شود.

  محموله لوازم التحریر، توسط مدیریت شعب بانک رفاه  استان لرستان به مناطق  مورد نظرمنتقل و بین دانش آموزان توزیع شد.    

 رحمتی منفرد تصریح کرد : بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود علاوه بر اختصاص کمک های نقدی و غیر نقدی و همچنین اعطای تسهیلات به خانواده های آسیب دیده از سیل فروردین 98،  و اهدای  یک دستگاه آمبولانس به شهرستان معمولان در ساخت و احداث بیمارستان با مشارکت داشگاه علوم پزشکی حضور فعال داشته و دارد .

در این مسئولیت اجتماعی خطیر علی احمدی رئیس بازرسی ،علی صادقی مدیر روابط عمومی و مجید نیک زاد مدیر تدارکات بانک رفاه استان لرستان حضور داشته و در این امر خیر متحمل زحمات زیادی شدند .

خبر :محمود داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز