نخستین یادواره شهدای ناجا قزوین برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۵:۴۵
کد خبر: ۹۰۵۵۷۴
نخستین یادواره شهدای ناجا قزوین برگزار شد
نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی استان قزوین با حضور سردار محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی استان قزوین با حضور سردار محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا برگزار شد.سردار حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز امنیت بسیار پایداری در جمهوری اسلامی ایران حاکم است که آن را را مدیون خون شهدا هستیم.
سردار حاجیان با بیان اینکه نیروی انتظامی در استان قزوین ۱۴۲۲شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است،اظهار داشت: تعدادی از این شهدا در دوران دفاع مقدس جان خود را نثار کردند، بعضی نیز بعد از جنگ در درگیری با اشرار و یا در هنگام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل شدند تا ثابت کنند، راه شهادت همچنان باز است و ادامه دارد.
وی افزود: شهدای نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند که برای حفظ ارزش‌ها مجاهدت کردند.
سردار حاجیان ادامه داد: نیروی انتظامی  با تقدیم 13 هزار شهید، 188 هزار جانباز و  دو هزار آزاده نقش مهمی در تامین امنیت میهن اسلامی داشته است.
 این فرمانده انتظامی با اشاره به لزوم سرکشی از خانواده معظم شهدا توسط مسئولان، تاکید کرد: خانواده شهیدان گنجینه گرانبهای ملت و سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.
 وی در ادامه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب ادامه مسیر پیش رو را به ما نشان می دهد،افزود: تبعیت از مقام معظم رهبری و ولی فقیه ما را از گزند هر حادثه ای در امان نگه می دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز