کمک ۵۰۰ میلیون ریالی به هیئت های ورزشی درگز

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۲:۰۴
کد خبر: ۹۰۵۶۷۶
کمک ۵۰۰ میلیون ریالی به هیئت های ورزشی درگز
مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برای تجهیز هیئت های ورزشی درگز، ویژه آقایان۳۰ میلیون تومان و برای بانوان ۲۰ میلیون تومان اختصاص می دهیم تا امکانات مورد نیاز آنان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در جلسه با مسئولین و نمایندگان هیئت های ورزشی درگز که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همدلی و همراهی جامعه ورزش و مسئولین درگز، یکی از دلایلی بود که از لحاظ بودجه و امکانات، وضعیت خوبی طی دوسال اخیر در این شهرستان داشتیم.

وی ادامه داد: از طرفی تعامل خوبی که بین نماینده درگز با وزارت ورزش و جوانان و این اداره کل وجود دارد، نقطه قوت این شهرستان است. 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی درخصوص اعتبارات جذب شده در سال گذشته بیان کرد: با پیگیری های نماینده ها و تلاش های وزیر ورزش و جوانان برای خراسان رضوی، حدود ۱۷میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم که باعث ایجاد اتفاق های خوبی در سطح استان شد.

فتاحی اضافه کرد: یکی از شهرستان های که بیشترین میزان اعتبارات را به آن اختصاص دادیم درگز بود و تلاش ما براین است که امسال نیز این میزان بیشتر شود، همچنین در شورای معاونین در مورد پروژه های عمرانی این شهرستان صحبت هایی شده است.

وی تصریح کرد: در رابطه با ورزش باید به این نکته اشاره کنم که با وجود منابع و امکاناتی که در درگز وجود دارد دیگر بهانه ای برای افتخار نیافریدن نداریم، ما باید اکنون به جایگاه خوبی در تمامی رشته های ورزشی برسیم و در تمام رشته ها بهترین باشیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: درگز از لحاظ فضای ورزشی به اندازه ۶ یا ۷ شهرستان، امکانات دارد و این امکانات فرصتی است که باید به بهترین شکل از آن استفاده کنیم. این در صورتی است که در مشهد هیئت های ورزشی ما از لحاظ فضا دچار مشکل هستند و ما در برخی شهرستان ها تنها یک سالن ورزش داریم.

فتاحی بیان کرد: ما در خراسان رضوی حدود 150 پروژه ورزشی در حال احداث داریم و برای تکمیل آن ها به مبلغی حدود 400 میلیارد تومان نیازمندیم.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی که داشتیم، تمام تلاش مان بر این بود که 90 پروژه را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسانیم و هم اکنون مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان برای پروژه های ورزشی استان هزینه می‌شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص حوزه جوانان نیز گفت: در حوزه جوانان سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه وام های کار آفرینی صورت گرفت که امسال با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

فتاحی ادامه داد: اگر ما در این شهرستان ۱۰ سازمان مردم نهاد داشته باشیم به اندازه ۱۰ سازمان اعتبار می گیریم و برنامه های آنان را تحت حمایت قرار می دهیم و در این راستا باید برای افزایش سمن ها تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: برای تجهیز هیئت های ورزشی درگز، ویژه آقایان۳۰ میلیون تومان و برای بانوان ۲۰ میلیون تومان اختصاص می دهیم تا امکانات مورد نیاز آنان را فراهم کنید، همچنین به هنگ مرزبانی نیز یک ست کامل ورزشی اهدا خواهد شد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص ورزش روستاها نیز اظهار کرد: ما تا پایان سال به ۲ تا ۵ خانه ورزش روستایی تجهیزات کامل خواهیم داد و این بستگی به اعتبارات دارد، همچنین اگر اعتبار بیشتری داشته باشیم تعداد بیشتری از این خانه هارا تحت پوشش قرار می دهیم.

فتاحی ادامه داد: اگر در محلات کمتر توسعه یافته فضایی به عنوان خانه ورزش محله اختصاص داده شود، ما امکانات مورد نیاز را شناسایی و در اختیار آنان قرار می دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز