رییس کمیته سیاسی شورای اطلاع رسانی لرستان:

رعایت قانون و بی طرفی مجریان در انتخابات باید مدنظر باشد / ازانتقاد سازنده استقبال می کنیم

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۳:۵۸
کد خبر: ۹۰۶۲۶۰
رعایت قانون و بی طرفی مجریان در انتخابات باید مدنظر باشد /  ازانتقاد سازنده  استقبال می کنیم
ماشالله نعمتی گفت: از نقد منصفانه و انتقاد سازنده در جهت توسعه استان استقبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ نعمتی  در نشست کمیته سیاسی اطلاع رسانی استان  با حضور خبرنگاران که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: دستورالعمل شورای اطلاع رسانی استان ها ابلاغ شده و با جدیت توسط معاونت سیاسی استانداری دنبال می شود.

اوافزود: در این راستا شورای اطلاع رسانی تشکیل و شرح وظایف به اعضا ابلاغ شد و باید تمام عملکرد دستگاه ها برای برای مردم تشریح شود، که تاکنون سه جلسه نیز برگزار شده است.

نعمتی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف این شورا ایجاد شور و نشاط در فضای جامعه و یاس و ناامیدی در دل دشمنان انقلاب و کشور است.

او گفت: دشمنان انقلاب اسلامی فشارهای مضاعف سیاسی، اقتصادی و تحریم های ظالمانه ای را بر کشور وارد کرده‌اند که می‌بایست مواظب باشیم عده ای ناآگاهانه بلندگوی تبلیغاتی دشمن جهت تضعیف افکار عمومی و جامعه نشوند.

نعمتی خاطر نشان کرد:  مخالف نقد منصفانه نیستیم و از آن استقبال می کنیم همچنین مدیر ارشد استان همواره برای این موضوع تاکید داشتند.

رییس کمیته سیاسی شورای اطلاع رسانی لرستان  یادآورشد: باید مراقب باشیم تا بلندگوی تبلیغاتی دشمنان نشویم و باید اقدامات دولت را از دستگاه های اجرایی اخذ کنیم و به مردم معرفی شود.

نعمتی با بیان اینکه  جلسات شورای اطلاع رسانی همواره با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود، افزود:  نظارت و هماهنگی بین دستگاهی از اهداف شورا می باشد و دستگاه های اجرایی عضو کمیته باید اخبار و عملکرد خود را  به دبیران این کمیته ارسال کنند.

او ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی ها باید از افراد متخصص استفاده تا بتوان اقدامات شایسته دستگاه های اجرایی معرفی شود.

نعمتی یادآورشد: بعد از پایان ماه صفر جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک جشنواره بزرگ ملی با حضور همه اقوام ایرانی و هچنین یک همایش با حضور همه‌ی اقوام لرستانی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی با هدف ایجاد اتحاد، وحدت، همدلی و هم‌گرایی بین قومیت‌ها در ۶ماهه دوم سال‌جاری برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: در آستانه انتخابات مجلس هستیم و تشکیل و برگزاری شورای اطلاع رسانی مدنظر استاندار محترم می باشد و باید برای سربلندی استان تلاش کنیم.

نعمتی عنوان کرد: رعایت قانون و بی طرفی مجریان در انتخابات باید مدنظر باشد همپنین باید از ظرفیت کارگران در زمینه های محتلف استفاده کنیم و نباید توان آنها را نادیده بگیریم چراکه در انتخابات می تواند نقش پررنگ را برای حضور مردم ایفا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز