دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پرهام /اضافه افزایش ۳۰ میلیارد تومان دیگر به مطالبات پرونده پرهام

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۴:۴۶
کد خبر: ۹۰۶۵۹۵
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده  پرهام /اضافه افزایش ۳۰ میلیارد تومان دیگر به مطالبات پرونده پرهام
دادستان مرکز استان از افزایش شاکیان و اضافه شدن 30 میلیارد تومان دیگر به سقف مطالبات مالباختگان پرونده پرهام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر با بیش از ۳۰ هزار صفحه و ۳ هزار شاکی به ریاست قاضی مزیدی در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی استان گلستان در گرگان آغار شد.

قاضی مزیدی در ابتدای جلسه رسیدگی گفت: حسب محتویات پرونده و تحقیقات ارتباط کاری بین متهمین با نهادهای نظامی، انتظامی ، امنیتی و اجرایی وجود نداشته است و حتی برادران قوانلو شرکتی هم نداشتند.

وی ادامه داد: در جلسه قبل یکی از متهمان و وکلا درباره حلقه مفقوده ای به نام (م ب) در سیستان و بلوچستان مطالبی بیان کرد که در این جلسه از وی دعوت شد ، همچنین در چند روز گذشته شکات جدیدی شکایت کردند و میزان مبلغ پرونده افزایش پیدا کرده است.

سیدرضا سیدحسینی دادستان مرکز استان گلستان در ادامه از افزایش تعداد شاکیان پرونده پرهام خبر داد و گفت:  4 کیفرخواست جدید مربوط به شاکیان در استان های سیستان و بلوچستان و گلستان صادر شده است که در مجموع 74 شاکی  به تعداد شاکیان اضافه شد و تعداد مالباختگان این پرونده از 2 هزار و 733 نفر  به 2 هزار و 808 نفر رسید .

دادستان مرکز استان افزود:  با شکایت های جدید پول مالباختگان در استان گلستان از 97 به یکصد و 5 میلیارد تومان و در سیستان و بلوچستان از حدود 130  به حدود 163 میلیارد تومان افزایش یافت .

سیدحسینی افزود:  در مجموع 30 میلیارد تومان به مبلغ پرونده اضافه شد .

در ادامه جلسه شاکیان  ، متهمان و وکلای متهمان مطالبی عنوان کردند .

پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر حدود 3 هزار شاکی از استان های گلستان و سیستان و بلوچستان دارد که بیش از 2 هزار نفر آن ها گلستانی اند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز