نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیان داشت:

دینداری، تعهد و هوشمندی از ویژگی های پلیس اسلامی/ کار پلیس، کاری سخت و دشوار

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۴۳:۱۵
کد خبر: ۹۰۷۲۳۵
دینداری، تعهد و هوشمندی از ویژگی های پلیس اسلامی/ کار پلیس، کاری سخت و دشوار
نماینده ولی فقیه در استان کار پلیس را کاری سخت و دشوار عنوان کرد و گفت: دینداری، تعهد و هوشمندی از ویژگی های پلیس اسلامی است.

به گزارش آیت الله "سیدکاظم نورمفیدی" در دیدار فرمانده و مسئولان انتظامی گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ناجا به همه سبزپوشان نیروی انتظامی، گفت: امنیت از بزرگترین نعمات خدای متعال بوده و بدون آن روح آرامش از جامعه گرفته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان، امنیت امروز را ثمره خون شهیدان خصوصا شهدای عرصه نظم و امنیت دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و رکن اصلی تامین نظم و امنیت بوده و با اقدامات ارزشمند خود در سال های اخیر رضایت مردم مسئولان و در رأس آن مقام معظم رهبری را جلب کرده است.

امام جمعه گرگان در ادامه دینداری، تعهد و هوشمندی را از ویژگی های بارز پلیس اسلامی برشمرد و عنوان داشت: پوشیدن لباس مقدس نیروی انتظامی افتخار بسیار بزرگی است که نصیب کارکنان خدوم این سازمان شده لذا همواره باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشند.

آیت الله نورمفیدی خدمت در نیروی انتظامی را رسالتی سنگین و مهم دانست و خاطرنشان کرد: مقابله مستمر با ناهنجاری ها، جرایم و مخلان نظم و امنیت از مطالبات مردم بوده و تلاش بی وقفه در این حوزه یک ضرورت است.

نماینده ولی وفقیه در گلستان با اشاره به عملکرد اخیر پلیس استان در راستای مقابله با اراذل و اوباش و قانون شکنان، گفت: در ماه های اخیر و با دستورات ویژه سردار قاسمی که خود از فرماندهان لایق، اخلاق مدار و پر تلاش ناجا است، اقدامات هدفمندی صورت گرفته که منجر به ارتقاء احساس امنیت در سطح استان شده است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه پلیس، وعده الهی مبنی بر تامین امنیت صالحان را جامه عمل می پوشاند، تصریح کرد: امروز مردم به نیروی انتظامی اعتماد داشته و قدردان زحمات شبانه روزی جان برکفان ناجا هستند.

آیت الله نورمفیدی به برخی از عوامل موثر در آسیب های اجتماعی و نا امنی از جمله بیکاری، اعتیاد و اسراف اشاره و تاکید کرد: تامین نظم و امنیت جامعه تنها وظیفه یک سازمان نیست و همه دستگاه های متولی باید در این راه یاریگر پلیس باشند.

در ادامه سردار "روح الامین قاسمی" با اشاره به شعار هفته ناجا "پلیس هوشمند، امین مردم"، گفت: هوشمندی به معنای کار جهادی، حضور فعال در سطح جامعه و بهره گیری از علم روز در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم بوده و پلیس به عنوان سازمانی پویا و کارآمد در این راستا تلاش می کند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: پرسنل نیروی انتظامی با تبعیت از مقام معظم رهبری، روحیه شهادت طلبی و بصیرت همواره برای برقراری نظم و امنیت و حفظ ارزش ها آماده اند و در این راه اجازه فعالیت به مخلان امنیت مردم را نخواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز