استاندار سمنان:

نیروی انتظامی برای مقابله با جرایم تخصصی و نرم باید به‌روز باشد

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۴:۲۸
کد خبر: ۹۰۷۲۸۹
نیروی انتظامی برای مقابله با جرایم تخصصی و نرم باید به‌روز باشد
استاندار سمنان گفت: نیروی انتظامی برای مقابله با جرایم تخصصی و نرم، با توجه به رشد جوامع شهری و تخصصی شدن جرایم، از فناوری‌های نوین استفاده کند و به‌روز باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا آشناگر روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سمنان در ستاد فرماندهی انتظامی استان همزمان با هفته ناجا، افزود: در کنار بهره‌گیری از تسلیحات و آموزش برای مقابله با جرایم سخت، نیروی انتظامی نسبت به رشد جرایم نرم در کشور هوشیار باشد.

وی خاطر نشان کرد: به‌روز شدن جرایم در جامع باید مدنظر نیروی انتظامی قرار گیرد و با برنامه‌ریزی اصولی و اتخاذ رویکردهای آموزشی برای مهار و کنترل جرایم نرم اقدام‌های بیشتری انجام شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: با وجود ناامنی‌های مختلف در منطقه و جهان، در دهه‌های گذشته با تلاش نیروهای امنیتی و نظامی، امنیت در کشور به صورت گسترده برقرار بوده است.

آشناگر تصریح کرد: نیروی انتظامی باید در تراز انقلاب اسلامی برای امنیت مردم و نظام تلاش کند، نیروهای مسلح در دهه‌های گذشته در حدتوان برای پیشبرد این راهبرد اقدام کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره قدردان زحمات نیروهای مسلح بودند و با انسجام ملی و برقراری امنیت، کشور به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است.

استاندار سمنان گفت: نقش نیروی انتظامی در مقاطع حساس برای پایداری روزافزون نظام جمهوری اسلامی برجسته بوده است و این رکن ارزشی نظام از این حیث کارنامه درخشان دارد.

در این آیین سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سید عباس دانایی فرماندار سمنان و جمعی از مسئولان اجرایی، امنیتی و انتظامی استان حضور داشتند.

در تقویم جمهوری اسلامی ۱۱ تا ۱۷ مهر هفته گرامیداشت نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز