یکشنبه آغاز پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۲:۰۸
کد خبر: ۹۰۷۵۱۳
یکشنبه آغاز پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی
پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی گفت: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی این دانشگاه از 14 مهرماه سال جاری لغایت 17 مهرماه از ساعت 14 الی 19 در محل نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار سربازان گمنام برگزار می شود.

وی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه هر سال در راستای معرفی و آشنایی با توانمندیها و دستاوردهای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برای بازدید عموم استقرار می یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به اهداف و رسالت این دانشگاه در زمینه آموزشهای مهارتی گفت: رشته های تحصیلی این دانشگاه به تناسب نیاز بازار کار استان و در راستای اشتغالزایی جوانان جویای کار، مهارت محور بوده و دانشجویان و فارغ التحصیلان با کسب تخصص لازم می توانند جذب بازار کار شده و کار آفرینی کنند.

وی در ادامه با دعوت از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه مذکور افزود: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیش از 40 غرفه از مراکز آموزش علمی کاربردی استان و کانون دانش آموختگان این دانشگاه، ساعت 14 روز یکشنبه 14 مهرماه افتتاح خواهد شد و روز چهارشنبه 17 مهر ماه با برگزاری مراسم اختتامیه خاتمه خواهد یافت.

رسولی صدقیانی همچنین اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره کار آفرینی از جمله فعالیتهای های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز