معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار :

خانه سمن ها در آذربایجان غربی راه اندازی می شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۹:۰۱
کد خبر: ۹۰۸۵۱۳
خانه سمن ها در آذربایجان غربی راه اندازی می شود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: خانه سمن ها در آذربایجان غربی راه اندازی می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در جلسه کارگروه توسعه مشارکت سازمان های مردم نهاد در تامین حقوق شهروندی که در محل استانداری برگزار شد،  از راه اندازی خانه سمن ها در استان خبر داد و گفت: تمامی مقدمات لازم برای راه اندازی خانه سمن ها در استان فراهم شده و بزودی شاهد افتتاح خانه سمن ها در مرکز استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان های مردم نها د در کشور گفت: مشارکت در اداره امور کشور و کمک به دولتمردان در این زمینه از اهدف مهم فعالیت های سازمان های مردم نهاد است.

وی  ادامه داد: در سال گذشته و در دولت آقای روحانی از منشور حقوق شهروندی در کشور رونمایی شد و ما امروز بسیار خرسندیم که زمینه اجرایی شدن آن در کشور فراهم می شود.

وی همچنین با تاکید بر نقش موثر سازمان های مردم نهاد در تامین حقوق شهروندی ادامه داد: در نهادینه کردن مسائل اجتماعی و حقوق شهروندی باید تلاش بیشتری صورت گیرد و سازمان های مردم نهاد می توانند در این زمینه فعالتر عمل کرده و به دولت کمک کنند.

طباطبایی مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه،  استفاده از ظرفیت ها سازمان های مردم نهاد در نهادینه کردن حقوق شهروندی در جامعه را مورد تاکید قرار داد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز