رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان بیان کرد:

ضرورت جدی تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه در کشور

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۲:۰۳
کد خبر: ۹۰۸۹۲۱
ضرورت جدی تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه در کشور
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان بر تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه تاکید کرد و گفت:صنعت راهکارهای لازم برای این ارتباط را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسن طغرانگار در جمع خبرنگاران در محل دانشگاه علمی کاربردی واحد زنجان، بر تقویت  ارتباط بین دانشگاه  و صنعت تاکید کرد و گفت: دانشگاه و صنعت باید به‌عنوان ۲ بازوی مهم توسعه جامعه در کنار هم باشند. 

وی افزود: دانشگاه نقش مهمی در تأمین نیازهای به‌روز صنعت دارد و باید برای تحقق این امر مهم مسئولان مدیریت و برنامه لازم را داشته باشند. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان گفت: تعامل صنعت و دانشگاه باید در بستر مناسب قرار گیرد و صنعت راهکارهای لازم برای این ارتباط را فراهم کند. 

طغرانگار ابراز کرد: دانشگاه رسالت بسیار مهمی در تأمین نیاز صنایع دارد و می تواند با دانش روز در حوزه صنعت هنر نمایی کند. 

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته ارتباط بین صنعت و دانشگاه در استان بهتر شده است، گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله است و باید با برنامه مدون وارد عرصه شد. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان تصریح کرد: اکثر دانشجویانی که در دانشگاه علمی کاربردی واحد زنجان تحصیل می کنند شاغل هستند و در دانشگاه  مهارت لازم درحوزه کاری خود را کسب می کنند.

طغرانگار با بیان اینکه رسالت اصلی این دانشگاه ارتقای مهارت دانشجویان است، ابراز کرد: این دانشگاه رشته هایی را که نیاز استان است مورد توجه قرار می دهد .

وی  افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان در سه محور آموزش، پژوهش و فناوری و فرهنگی و دانشجویی فعالیت می‌کند و این دانشجویان در المپیادها و مسابقات دانشجویی مقام های خوبی کسب می کنند. 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان تصریح کرد: سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد زنجان تحصیل می کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز