مسابقات وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۴:۳۳
کد خبر: ۹۱۲۵۹۳
مسابقات وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی برگزار می‌شود
رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی از برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی در دو بخش آقایان و بانوان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سعید حسین زاده مقدم در خصوص فعالیت های این هیئت از ابتدای سال اظهار کرد: از ابتدای سال، لیگ وزنه برداری استان را پس از چندین سال دوباره راه اندازی کردیم که مرحله اول و دوم آن نیز برگزار شده است.

وی افزود: در سال جاری هیئت های شهرستان ها را به امکانات سخت افزاری تجهیز کردیم، همچنین هیئت وزنه برداری شهرستان های چناران، کلات و گناباد را افتتاح و هیئت های تربت جام و سبزوار را تجهیز و بازگشایی کردیم.

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی عنوان کرد: با کمک اداره ورزش و جوانان تربت جام، سالن اختصاصی وزنه برداری را برای این شهرستان در نظر گرفتیم، همچنین سالن وزنه برداری آستان قدس را در مشهد افتتاح کردیم.

حسین زاده مقدم در خصوص اعزام ورزشکاران استان به مسابقات کشوری نیز گفت: تیم بانوان خراسان رضوی به مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان  اعزام شد که بانوان وزنه بردار استان با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 8 برنز درخشیدند.

وی ادامه داد: تیم های پسران و دختران استان نیز به مسابقات استعدادهای برتر کشور در کردستان اعزام شدند که تیم دختران ما توانستند با اختلاف بسیار کم نسبت به تیم میزبان، مقام نایب قهرمانی را از آن خود کنند.

رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی تصریح کرد: طرح استعدادیابی و پرورش نخبگان وزنه برداری پسران منطقه یک کشور از 17 تا 20 مهرماه در مشهد برگزار شد که 40 ورزشکار و 8 مربی از استان های سمنان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در این طرح حضور پیدا کردند.

حسین زاده مقدم در خصوص مسابقات آتی این هیئت گفت: مرحله سوم لیگ وزنه برداری استان طی روز های 23 و 24 آبان ماه در فریمان برگزار و مرحله چهارم آن، دی ماه در مشهد برپا خواهد شد.

وی افزود: مسابقات وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی در دو بخش آقایان و بانوان تا پایان سال برگزار خواهد شد.

وی در خصوص انتصابات این هیئت نیز بیان کرد: رضا مختارنیا، دادستان امور مالیاتی استان به سمت سرپرستی هیئت مشهد و امیر مهدی مقیم یزدی به سمت مسئول روابط عمومی هیت وزنه برداری خراسان رضوی منصوب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز