معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان :

دومین انتخابات مجمع استانی سازمان های مردم نهاد ۱۲ آبان ماه برگزار میشود

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۸:۴۴
کد خبر: ۹۱۳۹۵۴
دومین انتخابات مجمع استانی سازمان های مردم نهاد ۱۲ آبان ماه برگزار میشود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: با توجه به پایان دوره مجامع استانی، انتخابات دومین مجمع استانی سمن‌های جوانان در تاریخ 12 آبان ماه برگزار میشود.

محمود متقی در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص انتخابات مجمع استانی سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: افزایش مشارکت اجتماعی جوانان، تقویت هویت ملی و مذهبی جوانان، افزایش سطح امید به آینده با حضور در جامعه و عرصه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی از اهداف راه اندازی مجامع استانی سمن های مردم نهاد است.

وی در خصوص برگزاری انتخابات دومین مجمع استانی تصریح کرد: در این دوره  ١٦ نفر برای کاندیداتوری ثبت نام کرده اند و انتخابات این دوره 12 آبان ماه برگزار خواهد شد.

متقی یادآور شد: از بین کاندیدهای مورد نظر ٩ نفر عضو اصلی و ٤ نفر عضوعلی البدل با برگزاری انتخابات به عنوان اعضای مجمع استان انتخاب میشوند.

وی افزود: مجمع استانی سمن‌های جوانان شورایی متشکل از اعضای سازمان‌های مردم نهادِ جوانان هستند که با آرای مستقیم نمایندگان سمن های جوانان استان به مدت 2 سال انتخاب می‌شوند.

 وی به وظایف اعضای این مجمع اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی و مدیریت موسسات غیر دولتی مرتبط با جوانان مثل خانه های جوان، تسهیلگر ارتباط ارگانهای دولتی و غیر دولتی با سمن ها و معرفی ظرفیت سمن ها به مراجع ذیربط از جمله وظایف اعضای این مجمع می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز