مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان :

بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در گلستان اجرا می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۸:۳۳
کد خبر: ۹۱۳۹۶۱
بیش از ۳۰۰  برنامه فرهنگی ورزشی در گلستان اجرا می‌شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری بیش از 300 برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در گلستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهمن طیبی در این خصوص اظهار کرد:​ هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار«پیش به سوی ایران فعال» از 26 مهرماه آغاز می‌شود و تا 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

طیبی گفت : برنامه‌های هفته تربیت بدنی با شعار روزانه ورزشی همراه خواهد بود و در طول هفته شاهد اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: این برنامه‌ها در محور‌های قهرمانی، همگانی و کارگاه های آموزشی ، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان پیش‌بینی شده و امیدواریم شاهد برگزاری هرچه بهتر برنامه ها باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد : از برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای هفته تربیت بدنی نشست صمیمی هیات های ورزشی و کارکنان با استاندار محترم ، برگزاری جشن گلریزان با عنوان« معنویت در ورزش » با همکاری اداره کل زندان ها و هیئت ورزش های باستانی استان در جهت آزادسازی ورزشکاران زندانی خواهد بود و اجرای همایش های پیاده روی و ورزش صبحگاهی در سطح شهرستان های استان (ویژه آقایان و بانوان) ، اجرای مرحله استانی طرح های فراغت بانوان با ورزش ویژه شاغلین و غیر شاغلین ، اجرای طرح جام نشاط و تندرستی ویژه بانوان از جمله دیگر برنامه‌های شاخص ما برای این هفته هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز