مسئول ستاد مردمی برگزاری مراسمات مذهبی گلستان خبر داد:

برپایی بزرگترین ایستگاه صلواتی گلستان برای هفتمین سال متوالی در مشهد مقدس

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۸:۳۹
کد خبر: ۹۱۴۲۳۵
برپایی بزرگترین ایستگاه صلواتی گلستان برای هفتمین سال متوالی در مشهد مقدس
مسئول ستاد مردمی برگزاری مراسمات مذهبی گلستان از برپایی بزرگترین ایستگاه صلواتی در روزهای پایانی ماه صفر به مدت 5 روز در مشهدمقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا:ابوالفضل بخشیانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت مهدویون سال 1392 اولین ایستگاه صلواتی خود را به نام سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) در  ایام رحلت پیامبر(ص) تا شهادت امام رضا (ع) به مدت 5 روز در مشهد برگزار کرد و امسال برای هفتمین سال پیاپی این هیئت از  زائران امام رضا (ع) پذیرایی میکند.

وی با اشاره به اینکه هیئت مهدویون از سوی رئیس اوقاف و امور خیریه کشور به عنوان هیئت شاخص استان شناخته شد، افزود: این ایستگاه صلواتی خدمات پذیرایی از زائران امام رضا (ع) و دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری را برعهده خواهد داشت.

بخشیانی یادآور شد: ایستگاه صلواتی سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع)  به صورت شبانه روزی از زائران پذیرایی میکند و تنها ایستگاه صلواتی شبانه روزی در مشهد مقدس می باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه 95 درصد وسایل و لوازم این ایستگاه در شهرستان گرگان تهیه میشود، بیان داشت: در شب شهادت امام رضا (ع) یک تن معادل 8 هزار پرس غذا برای توزیع بین زائران پخت میشود.

بخشیانی با اشاره به برآورد پخت 100 هزار پرس غذا در این ایام، تصریح کرد: ایستگاه صلواتی سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) استان گلستان از روز جمعه سوم آبان ماه به مدت پنج روز در میدان بسیج مشهد مقدس آماده خدمت و پذیرایی از زائران حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) است.

وی در پایان یادآورشد:  هیئت مهدویون در جریان سیل 21 هزار پرس غذا در بین سیل زدگان توزیع کرد و در ایام محرم و صفر نیز مراسمات عزاداری و ایستگاه های صلواتی را برپا کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز