دبیر هیئت هندبال استان البرز:

فرصتی برای معرفی ظرفیت های هندبال البرز وجود ندارد

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۸:۱۵
کد خبر: ۹۱۴۳۳۸
فرصتی برای معرفی ظرفیت های هندبال البرز وجود ندارد
دبیر هیئت هندبال استان البرز گفت: در سال های قبل با تلاش هندبالیست ها وکادر فنی آنها، تیم بانوان به لیگ برتر رسید و تیم آقایان در لیگ یک حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، مرتضی خادمی با اشاره به مشکلات مالی تیم های استان اظهار داشت: متاسفانه در فصل جدید مسابقات، امکان حضور این تیم ها به دلیل کمبود منابع مالی و اسپانسر مهیا نیست و فرصتی برای معرفی ظرفیت های هندبال البرز وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه لیگ های استانی و مسابقات مختلف در سطح استان با همه محدودیت ها انجام شده است، گفت: در چندین نوبت میزبان مسابقات منطقه ای بوده ایم و در تمامی آنها تیم های البرز بر روی سکو بوده اند.

دبیر هیئت هندبال البرز همچنین به حضور تیم های منتخب استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور اشاره کرد و افزود: در این رویداد مهم دو هندبالیست البرز موفق به حضور در اردوی تیم های ملی شدند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه این هیئت با حضور رییس فدراسیون عنوان کرد: در این مجمع اعضای هیئت مطالبات و خواسته های خود را مطرح کردند و پیگیر تحقق آن هستند و انتظار می رود با تعاملات لازم و حمایت های اداره کل ورزش استان بتوانیم بر این مطالبات جامه عمل بپوشانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز