جان باختن دختر جوان و مسمومیت بقیه اعضا خانواده بر اثر قرص برنج

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۰:۰۵
کد خبر: ۹۱۴۳۶۳
جان باختن دختر جوان و مسمومیت بقیه اعضا خانواده بر اثر قرص برنج
استنشاق گاز منتشر شده از قرص برنج در منزل یک خانواده‌ی دشتستانی، موجب بروز مسمومیت شدید، مرگ یک تن و بستری شدن سایر اعضای خانواده در بیمارستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به جزئیات این خبر عنوان کرد: خانواده مذکور ابتدا به مرکز خدمات جامع سلامت شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان مراجعه کرده و مورد معاینه و معالجه اولیه قرار گرفتند و بعد از بازگشت به منزل یک نوبت به مطب شخصی مراجعه نمودند که با همان تشخیص به منزل مراجعت کردند و سپس به علت وخامت حالشان به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شدند.

سید مجید حسینی افزود: متاسفانه این خانواده در اثر استنشاق بخارات قرص برنج مسموم شده بودند که پس از گرفتن آزمایش و پرس و جو از خانواده بیمار، این مسمومیت مسجل شد. همچنین در بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از منزل این خانواده، وجود خشاب های قرص برنج مشاهده و تایید شد.

وی ضمن تسلیت به این خانواده و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای سایر مصدومان این واقعه بیان کرد: متاسفانه دختر جوان -۱۷ ساله- این خانواده بر اثر شدت مسمومیت جان باخته و دختر دیگر نیز هم اکنون با وضعیت بحرانی در بخش ICU بستری است.

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: مادر و دو پسر خانواده در بخش داخلی بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان بستری بوده و شرایط نسبتا متعادلی دارند.

حسینی اضافه کرد: خوشبختانه پدر این خانواده دچار مسمومیت نشده و علت دقیق این حادثه نیز در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز