معاون سیاسی امینتی استانداری لرستان:

نبض تمام جریان اطلاع و خبر در دستگاهها روابط عمومی است /حوزه روابط عمومی ها تقویت شود

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۸:۲۱
کد خبر: ۹۱۴۶۹۳
نبض تمام جریان اطلاع و خبر در دستگاهها روابط عمومی است /حوزه روابط عمومی  ها تقویت شود
محمود ثمینی گفت: نبض تمام جریان اطلاع و خبر در دستگاهها روابط عمومی است و از اهمیت و جایگاه ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  ثمینی  در شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به  انتصاب  مدیر جدید روابط عمومی استانداری لرستان،اظهارکرد: مدیر جدید روابط عمومی استانداری لرستان حدود ۱۵ سال سابقه فعالیت در این مجموعه را داشته است و بنا به بررسی های انجام شده و با توجه به سوابق ایشان و ارتباط مطلوب با اصحاب رسانه به عنوان مدیر این حوزه منصوب  شدند.

او افزود:  تلاش ما این بوده که برصفوف بانوان مدیر در لرستان  افزوده شود ودر این راستا فرصت خوبی بود که از توان خانم ایرانی به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری استفاده کنیم و استاندار نیز به ایشان اعتماد کردند.

ثمینی تصریح کرد:  نبض تمام جریان اطلاع و خبر در دستگاهها روابط عمومی است و از اهمیت و جایگاه ای برخوردار است ودر این راستا باید حوزه روابط عمومی تقویت پیدا کند.

 او با بیان اینکه  انتقادکردن رسانه  را به عنوان دوست تلقی می کنیم چراکه راه صحیح را گوشزد می کنند،خاطر نشان کرد:  اصحاب رسانه بازوان ماهستند حتی اگر زمانی شاهد نقدی از جانب آنها باشیم بازهم برای ما قابل احترام هستند و هدف آنها قرار گرفتن لرستان روی ریل توسعه است.

ثمینی در ادامه با اشاره به  افزایش سه برابری زائرین عتبات و عالیات امسال نسبت به سال گذشته ، یادآورشد: محدودیت هایی در زیرساخت های پدیرایی از زائران  وجود داشت که برای برطرف کردن آن تلاش کردیم و امیدواری هستیم  برای سال آینده نواقص به صورت کامل برطرف شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز