رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس بیان کرد:

ورزشکاران گنبدی پیشتاز در کسب مقام های آسیایی و جهانی / ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی خانه والیبال گنبدکاووس

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۵:۵۴
کد خبر: ۹۱۴۷۳۵
ورزشکاران گنبدی پیشتاز در کسب مقام های آسیایی و جهانی / ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی خانه والیبال گنبدکاووس
حجت الله یوسفی از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی خانه والیبال شهرستان گنبدکاووس نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۳۹ هیات ورزشی فعال در سطح شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، حجت الله یوسفی در مراسم نشست فرماندار ویژه با هیات های ورزشی، جوانان و سازمان های مردم نهاد شهرستان گنبدکاووس ضمن تبریک هفته تربیت بدنی با اشاره به اینکه امیدواریم تا بتوانیم هرآنچه در دانشگاه و زمان علم آموزی آموخته ایم وارد عرصه عمل کنیم، اظهار کرد: هدف ما این است که ورزش به عنوان کالای اساسی در زندگی هر فرد باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس قطب ورزشی استان گلستان است، تصریح کرد: این شهرستان در رشته های مختلفی از جمله والیبال، سوارکاری، سپک تاکرا و والیبال ساحلی فعالیت میکند .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس، با تاکید بر اینکه قومیت ها و مذاهب مختلفی در این شهرستان حضور دارند، خاطر نشان کرد: با توجه به این ظرفیت و پتانسیل بالا، گنبدکاووس نقش مهمی را در زمینه های ورزشی ایفا میکند.

یوسفی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ و همچنین سال جاری نزدیک به ۷۰ درصد مقام های آسیایی و جهانی را ورزشکاران گنبدی به خود اختصاص داده اند، افزود: برنامه ریزی هایی صورت پذیرفته تا بعد از این توجه ویژه و بیشتری به جوانان در جهت قهرمان پروری شود.

وی از ۶۰۰۰ نفر تحت پوشش بیمه ورزشی خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۰۰۰ نفر بانوان و ۴۰۰۰ نفر را آقایان شامل میشوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه شهرستان هم اکنون ۲۰ مکان ورزشی فعال را داراست، اظهار کرد: از این تعداد ۱۴ مکان روستایی، ۱۵ عدد شهری و یک عدد مربوط به بخش داشلی برون است که البته با توجه به حجم ورزشکاران و قهرمانان این تعداد نیز کم است که نیازمند توجه مسئولان است.

یوسفی از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی خانه والیبال شهرستان گنبدکاووس نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ۳۹ هیات ورزشی فعال در سطح شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ باشگاه خصوصی در شهرستان گنبدکاووس در حال فعالیت هستند که ۹ باشگاه مختص بانوان و ۲۱ باشگاه متعلق به آقایان است، تاکید کرد: گنبدکاووس بعد از گرگان و همچنین در شرق استان به عنوان تنها قطب باشگاه خصوصی میباشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ۳۶ عنوان قهرمانی در مسابقات ملی و فراملی توسط ورزشکاران گنبدی کسب شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ نفر از این ورزشکاران به تیم ملی دعوت شده اند که ۸ نفر بانوان و مابقی آنها آقایان میباشند.

یوسفی از حضور و مشارکت جوانان نخبه شهرستان گنبدکاووس در اداره ورزش و جوانان خبر داد و افزود: بدین منظور اتاق فکری تشکیل شد که برای اولین بار در سطح استان اتفاق افتاد و بیش از ۲۰ جلسه با حضور فرماندار ویژه تشکیل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز