با حضور سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان برگزار شد؛

سومین جلسه شورای ورزشی شهرستان کلاردشت

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۴:۱۰
کد خبر: ۹۱۵۰۸۳
سومین جلسه شورای ورزشی شهرستان کلاردشت
سومین جلسه شورای ورزشی شهرستان کلاردشت با حضور سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی جلسه شورای  ورزشی کلاردشت در دفتر فرمانداری این شهرستان و به ریاست کامران پولادی، فرماندار و رئیس شورای ورزشی شهرستان و با حضور معاون فرماندار، شهردار، بخشدار، اعضای شورای بخش و روسای ادارات و حمزه پوربهرام، سرپرست جدید اداره ورزش وجوانان کلاردشت برگزار شد.

در این جلسه پولادی ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تبریک به پوربهرام در خصوص اهمیت ورزش و عقب ماندگی ورزش در چند ماه گذشته با نداشتن رئیس گفت: از آنجایی که پوربهرام را می‌شناسم و ایشان یک فوتبالیست خوب بوده و سابقه ریاست هیات  ورزشی همگانی را داشته و یک فرد بااخلاق و فعال ورزشی بوده است، انتظار می‌رود ورزش شهرستان دوباره پویا شود.

پولادی در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت روز کوهنوری، با اشاره به قداست علم‌کوه، که سالانه هزاران کوهنورد جهت صعود و آموزش به کلاردشت می‌آیند، گفت: باید کوهنوردان از ابتدای ونداربن با پای پیاده به علم‌کوه  بروند و بنده مخالف تعریض جاده ونداربن به تنگ‌گلو هستم و به شدت از جاده‌سازی و تعریض جاده و رفت و آمد وسایل نقلیه جلوگیری می‌کنم.

فرماندار کلاردشت از عدم برنامه‌ریزی به مناسب اربعین حسینی در شهرستان و برنامه جاماندگان اربعین گلایه و تاکید کرد این پس نباید شاهد بی برنامگی باشیم.

در بخش دیگری از این جلسه پوربهرام، سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت، اهداف کاری خود را اولویت همگانی کردن ورزش و همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، مطالعه مقدماتی در خصوص نقاط قوت و ضعف ورزشکاران منطقه، افزایش هیات‌های ورزشی و تغییر و تحول در برخی هیات‌های کم‌کار، حمایت از ورزشکاران ممتاز ملی و کشوری در رشته‌های مختلف، ساماندهی اماکن و سالن‌های ورزشی، برگزاری مسابقات در ایام و مراسم‌ها، ایجاد و زمینه مناسب جهت گسترش ورزش سالم در روستاها و شهر، فراهم کردن شرایط ورزش خانوادگی در مدارس، ارائه گزارشات لازم و اقدامات و فعالیت‌های هیات‌ها به اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد.

در ادامه رحیمی، معاون فرماندار و رئیس سابق اداره ورزش و جوانان، مشکلات و ظرفیت‌های اداره ورزش را بیان کرد و حمایت همه ادارات و دستگاه‌های کلاردشت را خواستار شد.

photo_2019-10-22_10-21-00

photo_2019-10-22_14-20-38

photo_2019-10-22_10-21-02

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز