رییس ورزش وجوانان ازنا بیان کرد:

روند رو به رشد ورزش ازنا با توسعه ورزش همگانی

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۲:۱۶
کد خبر: ۹۱۵۳۷۰
روند رو به رشد ورزش ازنا با توسعه ورزش همگانی
مجتبی نوری گفت: با برنامه ها و حمایت هایی که از رشته های ورزشی در شهرستان انجام می دهیم شاهد ثمرات مثبتی در آینده نزدیک خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نوری در دیدار پرسنل وجامعه ورزش  ازنا با امام جمعه این شهر  ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و تشکر و قدردانی از امام جمعه ازنا به سبب اهتمام و توجه ویژه ایشان به ورزش و ورزشکاران  ازنایی   با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، برنامه های آینده این حوزه را نیز ارائه کرد.

او بر توانمندی و امید به آینده ورزش شهرستان، تاکید کردو افزود: با برنامه ها و حمایت هایی که از رشته های ورزشی در شهرستان انجام می دهیم قطعاً شاهد ثمرات مثبتی در آینده نزدیک خواهیم بود و هم اکنون نیز شاهد قهرمانی و مقام های کشوری و بین المللی ورزشکاران زیادی از شهر می باشیم که حاکی از گسترش روز افزون ورزش در ازناست.

رییس  ورزش و جوانان ازنا با تاکید بر توجه به ورزش همگانی در شهرستان، تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بر گسترش ورزش خصوصا ورزش همگانی تاکید ویژه ای دارند، اداره ورزش و جوانان ازنا نیز در ایام سال با برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی و مسابقات ورزشی همگانی، در این جهت گام برداشته و  توانسته روند رو به رشدی را در ورزش شهرستان بوجود آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز