سرمربی ترکمنستان: از تیمم ناامید شدم

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۳:۴۰
کد خبر: ۹۱۵۶۳۲
سرمربی ترکمنستان: از تیمم ناامید شدم
سرمربی ترکمنستان شکست برابر ایران را یک ناامیدی برای این کشور دانست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، روبرت گردوویچ با اشاره به سطح بالای فوتسال ایران گفت: نتیجه خوبی رقم خورد باید بگویم این نتیجه مرا از تیمم ناامید کرد.

وی افزود: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادم ولی در نیمه دوم برخی بازیکنان عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و نشان دادند در حد تیم ملی نیستند و به همین دلیل در لحظاتی از بازی عصبی شدم.

وی گفت: در دقایقی از بازی بخصوص در نیمه دوم بعد از عملکرد ضعیف برخی بازیکنان، عصبی شدم و به این دلیل مجبور به ایجاد تغییراتی در تیم شدم.

سرمربی ترکمنستان بیان کرد: در نیمه دوم و بعد از عملکرد ضعیف تیممان، تیم ملی ایران بازیکنان اصلی اش را بیرون کشید و به جوانان میدان داد و این اتفاق ضربه بدی به تیم من بود.

گردوویچ افزود: برای بازی بعد با تمام توان به میدان خواهیم آمد تا بتوانیم برنده بازی شده و با روحیه ای مناسب مسابقات را به پایان برسانیم.

وی در مورد بازیکنان تیمش برای مرحله نهایی گفت: برخی بازیکنان در حد و اندازه تیم ملی نیستند و مجبور هستم برای مرحله پایانی 30 درصد تیم را تغییر دهم و در این میان از 2 بازیکن سابقا فوتبالیست که سابقه حضور در تیم فوتسال ارتش ترکمنستان را دارند دعوت کنم.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف ما در این تورنمنت کسب تجربه بود که دیدار با ایران بهترین فرصت را برای ما ایجاد کرد.

وی یکی از مشکلات فوتسال ترکمنستان را علاقه مردم این کشور به فوتبال است که ما امکان انتخاب زیادی برای جایگزینی نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز