با تصویب شورای شهر فردیس؛

مطالبات پیمانکاران شهرداری فردیس پرداخت می شود

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۹:۴۲
کد خبر: ۹۱۵۷۶۳
مطالبات پیمانکاران شهرداری فردیس پرداخت می شود
سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به شرایط اقتصادی موجود و لزوم ادامه عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری، گفت: در صورت تصویب لایحه در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس و سیر مراحل قانونی، نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکاران اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، مسعود نجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه لایحه پرداخت مطالبات پیمانکاران در سال های 96 و 97 به شورای اسلامی شهر فردیس ، اظهار کرد: لایحه افزایش اعتبار دیون پروژه های عمرانی به منظور رفع مشکلات پرداخت این مطالبات و تسریع در فرآیند اجرایی پروژه های شهری به شورای اسلامی شهر فردیس ارائه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ردیف اعتباری مربوط به این موضوع کفاف مطالبات پیمانکاران را نمی داد، نسبت به ارائه لایحه ای مبنی بر پرداخت از محل مانده مازاد سال گذشته در بودجه سال جاری به شورای اسلامی شهر فردیس، اقدام کردیم.

نجفی با بیان این نکته که برای انجام هرچه سریعتر عملیات های عمرانی شهر، باید از پیمانکاران حمایت شود، افزود: امیدواریم با افزایش ردیف اعتباری پروژه های پیش بینی نشده عمرانی بتوانیم اقدامات لازم را در راستای افزایش خدمات رسانی به همشهریان انجام دهیم.

وی همچنین تاکید کرد: همکارانم در حوزه های عمران و خدمات شهری شهرداری فردیس در راستای پیشرفت هرچه بیشتر پروژه های عمرانی و توسعه فضای سبز شهری از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

سرپرست شهرداری فردیس یادآور شد: براساس این لایحه، حدود 130 میلیارد ریال از دیون پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز