نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج:

اجرای لوایحی چون اف. ای. تی. اف، ایران را در وضعیت خود تحریمی قرار می دهد

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۷:۲۹
کد خبر: ۹۱۶۱۱۱
اجرای لوایحی چون اف. ای. تی. اف، ایران را در وضعیت خود تحریمی قرار می دهد
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به لوایحی چون اف. ای. تی. اف، گفت: اگر اروپا بخواهد اف. ای. تی. اف را بر کشور ما تحمیل کند، دولت چگونه می خواهد تحریم ها را دور بزند؟ اجرای این لوایح ایران را در وضعیت خود تحریمی و تنگنای بیشتر قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: برخی مواقع از دولت مردان حرف هایی شنیده می شود و برخی سخنان به رهبر انقلاب نسبت داده می شود که نمی توان این موضوع را نادیده گرفت؛ البته مطلبی که به رهبری نسبت داده شده بود، تکذیب شد اما امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب خط قرمز ما هستند و باید محکم جلوی این نوع حرکت ها ایستاد.

وی با اشاره به اهمیت شفافیت آرای مدیران کشور گفت: مسؤولان کشور باید امانت دار باشند و دستگاه تصمیم گیر باید بدون فشار، منافع و اولویت ملی را در نظر بگیرد و مسائل را دنبال کند.

حسینی همدانی همچنین عنوان کرد: یکی از کشورهایی که با کشور ما دشمنی دارد، صراحتا اعلام می کند که "موفقیت تحریم‌ها علیه ایران به طور جدی بستگی به شفافیت مالی دارد" و مسؤول یک کشور دیگر اعلام می کند "برای قرار دادن ایران در تنگنا و سخت‌تر کردن شرایط برای این کشور به حضور و استقرار اف. ای. تی. اف 

 نیاز است"؛ نقش خزانه داری آمریکا در این لوایح کاملا مشخص است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به کارگیری افرادی که فساد مالی و اخلاقی دارند را اشتباه دانست و افزود: بارها تذکر دادم که نسبت به به کارگیری این افراد تجدید نظر شود اما اتفاقی نیفتاد؛ با توجه به این که این موضوع با حیثیت اجتماعی ما و منافع استان سروکار دارد، بنده به هیچ عنوان کوتاه نمی آیم و این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

امام جمعه کرج با بیان این نکته که استان البرز به شدت از سوء مدیریت ها و فساد رنج می برد، خاطرنشان کرد: البرز، استان برخورداری است و ظرفیت ها و افراد فرهیخته بسیاری دارد اما عده ای گلوگاه ورود این افراد به ساختارهای اجرایی را گرفته اند.

وی با انتقاد از انتصابات اخیری که در دستگاه اجرایی استان انجام گرفته است،گفت: صبح یک حکمی برای یک آقایی می زنند و شب همان فرد را به عنوان فرماندار جایی دیگر معرفی می کنند! این نشان دهنده ناپختگی و سردرگمی است. 

حسینی همدانی همچنین به برگزاری برنامه های ورزشی بانوان بدون در نظر گرفتن ملاحظات شرعی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: تا کنون چندین بار این اتفاق افتاده و مسؤولان متولی آماده اند و عذرخواهی کرده اند و مجدد تکرار شده است.

وی در پایان در خصوص انتخابات پیش رو و فعالیت های کاندیداها بیان داشت: روشنگری در خصوص کاندیداها اشکالی ندارد اما مواظب باشید با هر انگیزه ای کاندیداهای انتخاباتی را تخریب نکنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز