تمجید سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال از میزبانی ارومیه / از صداوسیما و شبکه ورزش گلایه دارم

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۰:۵۵
کد خبر: ۹۱۶۲۱۸
سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال ضمن تمجید از میزبانی ارومیه از مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا از صداوسیما و شبکه ورزش بابت پخش نکردن بازی های تیم ملی گلایه کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ابراهیم شکوری در حاشیه مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا به خبرنگاران گفت: دیدارهای زیبایی در ارومیه با حضور پرشور هواداران و در سالن زیبا و استاندارد غدیر این شهر دیدیم و از این بابت به مسئولین این شهر و استان و به مردم ورزش دوست ارومیه تبریک و قدردانی می کنم.

وی میزبانی ارومیه را قابل قبول دانست و خاطر نشان کرد: این میزبانی و کیفیت بالای زیرساخت شهرها ما را در واگذاری میزبانی مسابقات مختلف به شهرهای دیگر با انگیزه تر می کند.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال شرایط فدراسیون را از لحاظ مالی سخت دانست و گفت: شرایط تحریم کشور ما را در سختی قرار داده ولی تلاش خواهیم کرد پاداش بازیکنان فوتسال را پرداخت کنیم.

شکوری با انتقاد از پخش نشدن بازی های تیم ملی فوتسال از طریق شبکه ورزش گفت: پخش نشدن بازی های تیم ملی از صداوسیما و شبکه ورزش برایم عجیب بود و امیدوارم سایر رسانه های برای پیگیری حق این تیم و پخش بازی ها از شبکه تخصصی ورزش تلاش کنند و از مسئولین نیز می خواهم به این مسئله ورود کنند زیرا پخش شدن بازی های تیم ملی باعث حضور حامیان مالی و اسپانسرها برای حمایت از فوتسال خواهند شد ضمن اینکه انگیزه بازیکنان را نیز بالا خواهدبرد.

شکوری در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها هم گفت: این اتفاق را به مسئولین سپرده ایم و امیدواریم همانطور که امروز بانوان ارومیه ای به بهترین شکل تیم ملی را حمایت کردند، در سایر مسابقات نیز به ورزشگاه ها بیایند.

وی در خاتمه کیفیت سالن غدیر ارومیه را بسیار عالی دانست و گفت : این سالن می تواند مسابقات مهم تر فوتسال را نیز میزبانی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز