مدیر بنیاد مهدویت استان گلستان خبر داد:

برگزاری جشنواره نشاط و بصیرت مهدوی برای نخستین بار در گرگان

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۸:۰۴
کد خبر: ۹۱۷۷۲۸
برگزاری جشنواره نشاط و بصیرت مهدوی برای نخستین بار در گرگان
مدیر بنیاد مهدویت استان گلستان از برگزاری جشنواره نشاط و بصیرت مهدوی برای نخستین بار در استان و کشور به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان: علی اصغر خیر آبادی مدیر بنیاد مهدویت استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار برنا اظهار کرد: جشنواره نشاط و بصیرت مهدوی با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و به مناسبت نهم ربیع الاول و جشن سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) برای نخستین بار با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه ها در سالن دو هزار و 500 نفری آزادی شهرستان گرگان و با دو روز تاخیر در روز شنبه 18 آبان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بنیاد مهدویت یک نهاد مردمی است و اعتبارات ریالی ندارد تمام برنامه های حوزه مهدویت در سطح استان با کمک خیرین برگزار میشود.

وی همچنین از سازمان های مردم نهاد، خیرین و اقشار مختلف خواست تا در  اجرای این جشنواره و امثال آن یاری گر این بنیاد باشند.

خیر آبادی یادآور شد: قرائت زیارت آل یاسین، اجرای برنامه ورزشی گروه ذوالفقار، گروه نمایشی تئاتر مهدوی، سخنرانی، اهدای جوایز و پذیرایی از جمله برنامه های اجرایی این جشنواره است.

وی اضافه کرد: پخش بروشور، نمایش کلیپ و دایر کردن قرفه پاسخگویی به سوالات مهدوی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره میباشد.

خیرآبادی ضمن بیان اینکه مجموعه بنیاد مهدویت مسئولیت اجرایی برای برگزاری جشن نهم ربیع الاول ندارد و صرفا کار ستادی انجام خواهد داد تصریح کرد: سعی میکنیم در این جشن بارعایت شان آقا امام زمان (عج) و ابعاد معنوی، از نشاط و شادی نیز برخوردار باشد.

وی در پایان تصریح کرد: در نظر گرفته شد با همکاری آموزش و پرورش جمعی از دانش آموزان در این جشن حضور پیدا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز