منتشرکنندگان عکس شکار خرس، دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۷:۳۲:۲۶
کد خبر: ۹۱۸۰۴۶
منتشرکنندگان عکس شکار خرس، دستگیر شدند
رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی گفت: عوامل شکار خرس و منتشر کننده آن در فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان ماکو و استان دستگیر شدند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ اکبر نصرتی گفت: در پی انتشار تصویر مربوط به جسد خون آلود یک قلاده خرس  در فضای مجازی توسط افراد ناشناس که باعث واکنش کاربران شده بود، پلیس فتا برحسب وظایف ذاتی خود، بلافاصله تحقیقات خود را برای شناسایی عامل انتشار این تصویر آغاز کرد.

وی افزود: کارشناسان  پلیس فتا شهرستان ماکو و استان  با انجام اقدامات خاص پلیسی موفق شدند، افراد مجرم را در شهرستان ماکو شناسایی کنند در ادامه پلیس فتا شهرستان ماکو پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی اداره محیط زیست شهرستان ماکو  مخفیگاه آنان راشناسایی و در یک عملیات موفق نامبردگان را  دستگیر جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل روانه زندان شدند‌‌.

 این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برابر تعامل و همکاری بوجود آمده با سازمان محیط زیست استان و پیرو هشدار‌های قبلی انتشار هرگونه تصاویر مربوط به حیوان آزاری در فضای مجازی رصد و در صورت مشاهده موارد مشابه با انتشار دهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی هموطنان در فضای مجازی می‌شود، با جدیت برخورد می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز