استاندار قزوین:

گفتار مسئولان کشور باید نوعی باشد که منافع ملی جامعه مورد تهدید قرار نگیرد

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۶:۵۱
کد خبر: ۹۱۸۸۴۷
گفتار مسئولان کشور باید نوعی باشد که منافع ملی جامعه مورد تهدید قرار نگیرد
گفتار مسئولان کشور باید پدافندی باشد تا حفاظت گفتار و سرانجام منافع ملی جامعه مورد تهدید قرار نگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ استاندار قزوین روز شنبه در همایش بزرگداشت پدافند غیرعامل با موضوع حفاظت از زیرساخت‌های اساسی که با حضور در سالن اجتماعات شهید امامی افزود: بی‌توجهی به حفاظت گفتار خسارات شدیدی به بار می‌آورد و باید نسبت به پدافندی کردن گفتارها نیز اهتمام داشت.

هدایت الله جمالی پور اظهار داشت: عده‌ای بر این باور هستند که منافع ملی فقط در امکانات فیزیکی است، البته امکانات فیزیکی در حفظ منافع مالی کار فراوانی دارد، اما حفاظت گفتار باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به ساخت‌وسازهای ایمن در جامعه تاکید کرد و گفت: کشور به این اندازه سرمایه ندارد که ساخت و سازها در معرض تهدید قرار گرفته و تخریب شود، مخصوصا در ساختمان سازی باید تلاش کرد که از همان ابتدا و قبل از جانمایی عوامل تهدیدزا را شناسایی کرد.

جمالی پور اظهار داشت: یک بی توجهی کوچک می‌تواند به خسارات متعددی در جامعه منجر شود و اگر مسائل و شرایط حاکم بر جامعه را به درستی ارزیابی نکنیم، در شرایط و تنگناهای بسیاری قرار خواهیم گرفت.

استاندار قزوین بر وقت شناسی مسئولان تاکید کرد و یادآور شد: اگر می‌خواهیم به عنوان مدیران این کشور نقش اساسی در توسعه داشته باشیم، باید به زمان بیشتر توجه کرده و آن را مغتنم بداریم و دانشمندان نیز معتقدند که چند ثانیه تاخیر، باعث چندین سال عقب افتادگی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز