در سال جاری;

کشف ۹۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در اردبیل

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۸:۰۷
کد خبر: ۹۱۹۴۰۲
کشف ۹۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در اردبیل
حسینی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر گفت: امسال با اجرای طرح پایش محورهای مواصلاتی و با انجام ۱۵۴ مورد عملیات ۹۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۶۶ نفر دستگیر شدند.

به گزارش برنا، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امسال تاکنون بیش از  ۱.۵ تن انواع مواد مخدر توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر در استان کشف شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال هشت درصد افزایش نشان می‌دهد.

او  با بیان اینکه تاکنون  ۱۹ نفر از ماموران استان اردبیل در راه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ شهید شدند، افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان امسال تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر معتاد و تهیه و توزیع کننده این مواد افیونی را دستگیر کردند. 

حسینی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر گفت: امسال با اجرای طرح پایش محورهای مواصلاتی و با انجام ۱۵۴ مورد عملیات ۹۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۶۶ نفر دستگیر شدند.

او افزود: همچنین با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و انجام ۶۲۵ مورد عملیات توسط پلیس ۲۶۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۲ هزار ۵۹۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه ماموران با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۲۴ کیلو گرم انواع مخدر را کشف و ۱۵۴ نفر را دستگیر کردند، گفت: همچنین با اجرای طرح نشاط در جلوی مدارس و مراکز دانشگاهی استان  ۴۱۲ نفر معتاد و متجاهر و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

سردار حسینی ریشه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را مواد مخدر دانست و افزود: بیشتر زندانیان در سطح کشور و استان اردبیل به علت اعتیاد و مواد مخدر است.

او با اشاره به نقش مهم تعامل مردم با نیروی انتظامی در انجام موفق ماموریت‌های پلیس، گفت: مبارزه جدی و بی‌ امان با قاچاق و توزیع موادمخدر یکی از اولویت‌های اصلی ناجا است و همه باید برای ریشه کردن این بلای خانمانسوز در جامعه احساس وظیفه کرده و تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز