مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز مطرح کرد:

سازمان های مردم نهاد؛ بازوان نیرومند مردم و دولت

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۱:۵۱
کد خبر: ۹۱۹۴۹۰
سازمان های مردم نهاد؛ بازوان نیرومند مردم و دولت
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: سازمان های مردم نهاد همواره این توانایی را دارند که به عنوان بازوانی نیرومند در کنار مردم و دولت، به رشد و پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها یاری رسانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، امیر غفرانی با اشاره به اینکه البرز در توسعه سازمانهای مردم نهاد جوانان، سرآمد کشور است، گفت: استان البرز با دارا بودن بیش از 180 سمن در حوزه های مختلف اجتماعی، محیط زیست، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و ... در توسعه سازمانهای مردم نهاد جوانان، سرآمد کشور است.

وی افزود: رشد و تقویت سازمانهای مردم نهاد جوانان همواره موضع پر اهمیتی بوده که خوشبختانه در طول سالیان اخیر با برنامه ریزی های دولت، این مهم به خوبی در سطح کشور به ویژه استان البرز قوت گرفته است.

غفرانی با اشاره به اینکه مجمع سازمانهای مردم نهاد می تواند در تمام عرصه ها به توسعه استان کمک کند، اعلام کرد: دومین مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد استان البرز در روز سه شنبه مورخ 14 آبان ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده پردیس کشاورزی برگزار خواهد شد و از اهمیت و جایگاه ویژه ای در روند توسعه و ایفای نقش این سازمان ها برخوردار است.

وی تأکید کرد: از مسئولان و مدیران دستگاههای مختلف استان انتظار داریم که در تصمیم گیری ها و اجرای برنامه ها، بیش از پیش از ظرفیت و پتانسیل سازمانهای مردم نهاد جوانان استفاده کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز