محکوم شدن۳ صیاد متخلف در تالاب بین‌المللی چغاخور

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۲۰۱۶۷
محکوم شدن۳ صیاد متخلف در تالاب بین‌المللی چغاخور
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از محکومیت ۳ صیاد متخلف در تالاب بین‌المللی چغاخور در شهرستان بروجن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی گفت: ۳ متخلف محیط زیستی که در دو عملیاتی جداگانه توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست در تالاب بین‌المللی چغاخور شهرستان بروجن دستگیر شده بودند، محکوم شدند.

وی افزود: ۲ متخلف به جرم صید غیرمجاز ماهی در تالاب چغاخور، هرکدام به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و وسایل کشف شده شامل یک عدد قایق ماهیگیری، ۲ دست لباس تالابی و ۲ عدد جلیغه نجات به نفع سازمان حفاظت محیط زیست ضبط شد.

احمدی گفت: در پرونده دیگر یک متخلف به جرم صید غیرمجاز ماهی به پرداخت ۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و اموال کشف شده به نفع سازمان حفاظت محیط زیست ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: در جریان این پرونده، پیگیری‌های حفاظت محیط زیست در خصوص تخریب اموال عمومی، دوربین چشمی و وسایل ارتباطی شخصی مامور یگان حفاظت و تمرد متخلف نسبت به این مامور در دادگاه تجدید نظر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: صیادان متخلف با مبادرت به صید غیرمجاز ماهی‌ها، جمعیت این نوع آبزی را کاهش داده و از طرفی نیز زنجیره غذایی را برهم می‌زنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن قدردانی از مشارکت بسیار خوب مردم و دوستداران طبیعت در حفظ محیط زیست، از آن‌ها درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۱۵۴۰ و ۳۲۲۲۳۵۷۲ اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز