احدی خبر داد

اجرای ۲۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سرعین

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۰:۴۲
کد خبر: ۹۲۱۸۲۶
اجرای ۲۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سرعین
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: بیش از ۲۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی در نیمه اول امسال در شهرستان سرعین اجرا شده است.

به گزارش برنا،اصغر احدی جوان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین در خصوص فعالیت‌های نیمه اول سال جاری توسط اداره ورزش و جوانان گفت: در شش ماه اول سالجاری بیش از ۲۴۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان سرعین اجرا شده است.

او با بیان اینکه چند سالی است که شاهد تحول در ورزش روستایی هستیم، ادامه داد: در راستای ترویج و جذب روستائیان به ورزش، دو خانه ورزش روستایی در روستا‌های شهرستان سرعین تجهیز می‌شوند و همچنین جاده سلامت این شهرستان از معدود جاده‌های کشور است که در اختیار اهالی و مسافران قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین با بیان اینکه دو پارک در سرعین به وسایل ورزشی تجهیز خواهند شد تصریح کرد: تجهیزاتی از قبیل میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، دارت و شطرنج توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به مبلغ ۵۰ میلیون تومان خریداری و در اختیار شهرداری جهت تجهیز گذاشته شده است که با تجهیز این پارک‌ها شاهد توسعه و جذب اهالی و گردشگران به ورزش خواهیم بود.

احدی جوان بیان کرد: به همت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین سالن ورزشی بانوان که بلااستفاده مانده بود بازسازی و تجهیز شد و درحال حاضر در اختیار بانوان این شهرستان است و بانوان در این سالن به ورزش‌های آمادگی جسمانی، ووشو، ژیمناستیک و ... خواهند پرداخت.

او با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش همگانی و سلامت جسمی و روحی جامعه است افزود: در همین راستا تلاش می‌کنیم فضای جدیدی در ورزش همگانی ایجاد کنیم تا امکان ورزش برای همه اقشار فراهم شود تا به شرایط مطلوب برسیم که در همین خصوص بیش از ۸۰ عنوان برنامه ورزش همگانی در سطح شهرستان سرعین برگزار کردیم که تلاش می‌کنیم این تعداد برنامه‌ها را در شش ماهه دوم افزایش دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین به میزبانی این شهرستان برای مسابقات مختلف اشاره کرد و گفت: میزبانی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان، میزبانی سی و چهارمین دوره توربین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان با حضور ۱۱ کشور از جمله مهمترین میزبانی‌های در سالجاری بود که به نحوه احسن صورت گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز