اشتغال زایی و کارآفرینی در قامت دانش!

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۴:۱۶
کد خبر: ۹۲۳۴۹۷
اشتغال زایی و کارآفرینی در قامت دانش!
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از راه اندازی شب بازار "17 شهریور" خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، بهروزکیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از شروع بکار رسمی شب بازار "17 شهریور" واقع در خیابان شهید حنائی حدفاصل شهید حنائی 12 و 14 خبر داد .

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گفت : ساماندهی مشاغل شهری که یکی از وظایف مدیریت شهری بخصوص در کلانشهرهاست ، دارای محورهای مختلفی است که به فراخور نیاز شهری باید بدان پرداخته شود .

کیانی بیان داشت : یکی از مشکلات کلانشهرها پدیده دست فروشی و دوره گردی است که سامان بخشی به آن همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران در شهرهای بزرگ است و شهر مقدس مشهد با وجود آمار میلیونی زائرین و همچنین بیش از 3 میلیون و 200 هزار شهروند نیز از این پدیده نه تنها مستثنی نیست بلکه به لحاظ تاثیرات فرهنگی که با حضور انبوه زائرین دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی اظهار داشت : بازار " 17شهریور " که به منظور ساماندهی یکی از این پدیده های شهری بنام دستفروشی بصورت آزمایشی راه اندازی شده بود ، شرایط آن را فراهم نمود که نسبت به میزان توفیق در ساماندهی مشاغل کاذب از سویی و نیز استقبال متقاضیان از این بازار و میزان مراجعه و نیاز شهروندان از سویی دیگر پایش لازم صورت پذیرد .

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گفت : پس از فعالیت آزمایشی و تثبیت این بازار ، صدور و ارائه مجوز به متقاضیان غرف از طریق واحد صدور مجوز این سازمان آغاز گردید و تاکنون بسیاری از غرف این شب بازار در اختیار متقاضیان قرار گرفته است .

کیانی با اشاره به این مطلب که بازار مذکور بیشتر با رویکرد اشتغال زایی برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و عرضه محصولات داخلی و همچنین تسهیل دسترسی خرید برای همشهریان و زائرین عزیز راه اندازی گردیده است افزود : امیدواریم با همکاری مدیریت مناطق شهرداری مشهد امکان راه اندازی بازارهای سیار بیشتری در نقاط مختلف شهر فراهم آید و گامی موثر در مسیر کارآفرینی با همکاری دستگاه های زیربط برداشته شود .‌

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز