با حضور استاندار قزوین رخ داد؛

آغاز عملیات ساخت یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا قزوین

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۴:۰۱
کد خبر: ۹۲۳۶۵۴
آغاز عملیات ساخت یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا قزوین
در مراسمی با حضور استاندار قزوین عملیات ساخت یک واحد تولید سرامیک با ۶۷ میلیون یورو سرمایه گذاری در شهرک صنعتی لیا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ظهر سه شنبه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، عیسی قبادی سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، احداث یک واحد تولید سرامیک و کاشی در شهرک صنعتی لیا در استان قزوین آغاز شد.

برای احداث این واحد تولیدی بیش از ۶۷ میلیون یورو توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده که ۶۰ درصد آن از سوی سرمایه گذاران کشور ایتالیا انجام شده است.

در صورت راه اندازی این واحد تولیدی برای ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.  

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در این مراسم گفت: استان قزوین با داشتن بیش از ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و خصوصی از قطب های صنعتی مهم کشورمحسوب می شود.

وی اضافه کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در حمایت از واحدهای صنایع کوچک و متوسط با توزیع عادلانه امکانات زیربنایی از جمله تامین زمین، آب، برق، گاز، مخابرات، اینترنت، شبکه فاضلاب، تصفیه خانه، آتش نشانی، فضای سبز، روشنایی معابر برای جذب سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی همه شهرستانهای استان اقدام کرده است.  

خانپور تصریح کرد: با دادن مشوق های دولتی مانند زمین ارزان قیمت، دریافت اقساطی هزینه ها و واگذاری حقوق انتفاع در شهرک های صنعتی زمینه کاهش هزینه های راه اندازی واحدهای تولیدی را کاهش داده و نسبت به جذب سرمایه گذار در این مناطق اقدام کرده ایم.  

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهارداشت: فاز اول شهرک صنعتی لیا به مساحت ۱۵۰ هکتار و فاز دوم در ۱۱۷ هکتار آماده واگذاری شده و در فاز سوم ۲۳۵ هکتار پارک صنعتی به وسعت ۱۶۶ هکتار و مجموعا ۶۶۹ هکتار در مرحله آماده سازی است.

وی افزود: در شهرک صنعتی لیا ۴۸۹ قرارداد واگذار شده و ۳۸۱ واحد نیز به مرحله بهره برداری رسیده است 

شهرک صنعتی لیا در ۱۴ کیلومتری جاده قزوین به بوئین زهرا قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز