استاندار البرز:

مراحل اولیه راه‌اندازی اردوگاه ماده ۱۶ به پایان رسیده است

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۷:۵۶
کد خبر: ۹۲۳۸۶۳
مراحل اولیه راه‌اندازی اردوگاه ماده ۱۶ به پایان رسیده است
استاندار البرز گفت: نظام برای مبارزه با مواد مخدر هزینه زیادی متقبل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عزیزاله شهبازی در مراسم امحای دو هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر که  در ماهدشت برگزار شد، اظهار کرد: طبق اهداف انقلاب و آموزه های دینی مبارزه با مواد مخدر در دستور کار ما قرار دارد.

 وی  با بیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر شهدای زیادی تقدیم نظام شده اند، افزود: این نظام برای مبارزه با مواد مخدر هزینه زیادی متقبل  می شود.

 وی با بیان اینکه توزیع و فروش مواد مخدرهر هرثانیه باعث متلاشی شدن خانواده‌های زیادی می‌شود، افزود: این چند تن مواد مخدری که امحا می‌شوند می‌توانستند آینده جوانان زیادی را نابود کنند.

استاندار البرز با بیان  اینکه نحوه برخورد ما با مواد مخدر کشف شده با سایر کشورها تفاوت دارد، تصریح کرد: در سایر کشورها از مواد مخدر کشف شده استفاده دیگری می‌کنند و این مواد امحا نمی شوند ولی طبق  دستورات و فرامین دینی مواد مخدر کشف شده در ایران از بین می رود.

این مسئول گفت: بدون شک با کشف و ضبط محموله های مواد مخدر،  رتبه‌ امنیتی و اجتماعی البرز در سطح کشور افزایش می یابد که این را مدیون نیروهای پلیس هستیم.

شهبازی با اشاره به اینکه مواد مخدر باعث مرگ خاموش درجامعه می شود، گفت: با توجه به آلودگی هوای استان برای امحای این مواد کشف شده از روش سوزاندن استفاده نشده است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مراحل اولیه راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ البرز طی شد، گفت: کمپ ماده ۱۶ برای استان بسیار حائز اهمیت است تا بتوانیم غربالگری را انجام دهیم و به بهبود شرایط اجتماعی البرز کمک کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز