مشاور و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی :

در اجرا و تدوین طرح های اقتصاد مقاومتی لرستان از نیروی جوان و دانشگاهیان استفاده شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۵۸:۴۱
کد خبر: ۹۲۳۹۴۲
در  اجرا و تدوین طرح های اقتصاد مقاومتی لرستان از نیروی جوان و دانشگاهیان  استفاده شود
مرتضی باقری گفت: برای ادامه عملیات اجرایی و تدوین طرح های اقتصاد مقاومتی باید از نیروی جوان و دانشگاهیان استان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ باقری روز چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان ،اظهار کرد: در برخی استان ها برای یک مسیر همزمان طرح ریلی و جاده ای اقتصاد مقاومتی تعریف شده که با توجه به محدودیت اعتبارات، این مهم امکانپذیر نیست.

او افزود:‌ طرح اقتصاد مقاومتی برخی استان ها نیز ویژگی لازم از جمله درون زا و برون گرا نیستند.

باقری خواستار برگزاری منظم جلسات اقتصاد مقاومتی در لرستان شد و تصریح کرد: لیست طرح های این استان را بدون جزییات دریافت کرده ایم و نامی از این پروژه ها در سامانه نیپا (نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی) وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه وزیر راه وشهرسازی مسئولیت پیگیری طرح های اقتصاد مقاومتی لرستان را دارد ،یادآورشد: نمایندگان استان از نیمه کاره ماندن طرح هایی با پیشرفت ۸۰ درصد گلایه دارند و دلیل این امر را انتقال این طرح ها از راه و شهرسازی به راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان می کنند.

باقری خاطر نشان کرد: انتقال این طرح ها دست کم مدت زمان تکمیل را ۲ سال افزایش می دهد بنابراین چنانچه سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان موافقت کند، این طرح ها در سطح ملی پیگیری و با محوریت راه و شهرسازی دنبال می شود.

به گفته او برای ادامه عملیات اجرایی و تدوین طرح های اقتصاد مقاومتی باید از نیروی جوان و دانشگاهیان استان استفاده کرد چراکه این تجربه در سایر استان ها موفق بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز