در نشست رسانه ای ستاد تدبیر با موضوع پدیده اعلام شد

حقوق سهامداران شرکت پدیده حفظ خواهد شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۵:۳۲
کد خبر: ۹۲۴۰۱۷
حقوق سهامداران شرکت پدیده حفظ خواهد شد
استاندار خراسان رضوی گفت: شرکت پدیده شاندیز مربوط به تمامی مردم و سهامداران است و در این راستا حقوق سهامداران شرکت پدیده حفظ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در ستاد تدبیر با موضوع پدیده شاندیز گفت: شرکت پدیده شاندیز در زمینه گردشگری ،ساختمانی  و خدماتی فعالیت داشته است و براساس اقداماتی که انجام داده است ستاد تدبیری برای اداره این شرکت با همکاری وزارت کشور و تمامی ارگان ها تشکیل شده است.

وی افزود: در این ستاد تلاش کردیم که مجوز های قانونی که کامل نبود را کامل و مجوز هتل ۳۲ طبقه را با همکاری وزارت راه و شهرسازی بگیریم، همچنین پروانه مراکز کاری پدیده که پایان کار نداشتند را دریافت کردیم.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: اولین موضوع بعد از انتصاب بنده به عنوان استاندار که در دستور کار قرار گرفت، موضوع شرکت پدیده شاندیز بود و به اولین جمع بندی که رسیدیم تعیین و تکلیف و حکم دادگاه این شرکت بود.

رزم حسینی در مورد سهامداران گفت:به نظر من کسانی که سهام شرکت ها را میخرند مهم تر از کسانی هستند که سپرده های خودشان را در بانک سرمایه گذاری می‌کنند.

رزم حسینی در پایان از صبر و حوصله مردم و سهامداران تشکر کرد.

در ادامه این جلسه صادقی، مدیرکل دادگستری استان خراسان رضوی نیز  گفت: اجرای حکم مهمترین قضیه است و ستاد تدبیر قبل از  صدور رای دادگاه جلساتی را با وزاری مربوط در راستای تامین طلبکاران و سهام داران تشکیل داد و ما به عنوان ستاد تدبیر آنچه به نفع سهامداران بود را به دادگاه اعلام نظر کردیم که در رای دادگاه لحاظ شد.

وی اضافه کرد: برای اجرای حکم تمام تلاشمان را خواهیم کرد و با تمام مسئولین برای اجرای حکم هم فکری کردیم.

صادقی ادامه داد:به دستور آقای رئیسی پرونده شرکت پدیده خارج از نوبت بررسی شد.

مدیرکل دادگستری استان خراسان رضوی در مورد پهلوان، مدیر عامل محکوم شده شرکت پدیده عنوان کرد: قبل از جلسات دادگاه با آقای پهلوان جلسه ای داشتم و به ایشان گفتم در صورتی که بتوانی شرکت پدیده را دوباره احیا کنی بنده حکم آزادی شما را می دهم که آقای پهلوان اعلام ناتوانی کرد و گفت توانایی دوباره احیا این شرکت را ندارد.

بعد از رزم حسینی و صادقی نوبت به کریمی قدوسی، مدیر عامل شرکت پدیده رسید و گفت:سهامداران عزیز باید اجازه بدهند که مدیریت مجموعه کارهای خودشان را به خوبی انجام بدهند و با گذشت زمان پروژه را تکمیل کنیم.

کریمی قدوسی عنوان کرد: قبل از برگزاری مجمع باید اقداماتی را انجام بدهیم که اولین اقدام بدهی ۳۷۰۰ میلیارد تومانی شرکت پدیده به افراد حقیقی و حقوقی است.

وی اضافه کرد: سهام، سهام داران کاملا محرز شده و مشکل سهامداران هم به لحاظ قانونی حل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پدیده ادامه داد: یکی دیگر از کارها تشکیل کارگروه برای تعیین و تکلیف افراد حقوقی بود و ما توانستیم عمده مشکلات افراد را تعیین و تکلیف کنیم و با الزامات صورت گرفته تا پایان آذر ماه تاریخ دقیق مجمع را از طریق رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

کریمی قدوسی برای آینده شرکت پدیده نیز گفت: آینده شرکت خط و مشی ها داریم که با کارشناسان مطرح کردیم که شرکت پدیده بتواند فرصت اشتغال و یک مجموعه اقتصادی نوین برای سهامداران و مردم عزیز ایران باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز