۸ جودوکار جوان استان به مسابقات قهرمان کشوری اعزام شدند

محقق: افزایش چشمگیری در تعداد جودوکاران سازمان یافته داریم

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۷:۳۴
کد خبر: ۹۲۴۲۹۷
محقق: افزایش چشمگیری در تعداد جودوکاران سازمان یافته داریم
رئیس هیات جودو استان اردبیل از اعزام 8 جودوکار جوان استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش برنا، اسدالله محقق با اعلام این خبر گفت : 8 نفر از پسران جوان جودو استان به مسابقات قهرمانی کشور که 22 و 23 آبان ماه در استان ایلام برگزار می شود، اعزام شدند .

او با اشاره به تعداد اعزام ها ادامه داد: اعزام 4 نفر به مسابقات المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور، اعزام 8 نفر به مسابقات بین المللی سراب در رده سنی جوانان ، اعزام 8 پسر و 6 دختر به مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان (زنجان) طی مهرماه سال جاری و کسب یک مدال نقره توسط مهدی امانی ، سه مقام پنجمی در بخش پسران و دومقام پنجمی و یک مقام هفتمی برای دختران از جمله اعزام ها بوده است.
محقق افزود: در حال حاضر 50 خانم و 350 آقا به صورت سازمان یافته در رشته جودو فعالیت می کنند که نسبت به تعداد 276 نفر سال گذشته افزایش چشمگیری را شاهد هستیم.
رئیس هیات جودو استان اردبیل خاطرنشان کرد : امسال سه دوره مسابقه چندجانبه جودو با حضور استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ،گیلان ، کردستان ،زنجان ، قزوین و اردبیل در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد .در مسابقات چندجانبه نوجوانان تیم آذربایجان شرقی اول ، اردبیل دوم و زنجان سوم شدند. در مسابقات جوانان تیم های اردبیل ، کردستان و قزوین به ترتیب درجایگاههای اول تا سوم ایستادند و در مسابقات چند جانبه رده سنی نوجوانان و جوانان تیم اردبیل در جایگاه نخست ایستاد، زنجان دوم شد و قزوین جایگاه سوم را ازآن خود کرد .
محقق افزود : تمرینات جودکاران شهرستان اردبیل در 10 کلاس بصورت مرتب انجام می پذیرد . در شهرستان های مشکین شهر ، گرمی و پارس آباد جودو به صورت حرفه ای کار می شود و در بقیه شهرستان ها دفاع شخصی آموزش داده می شود .
او بیان کرد : در سالجاری برای اولین بار در تاریخ جودو استان اردبیل سه نفر عضوکمیته های فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران شدند .
رئیس هیات جودو استان اردبیل با اشاره به کلاس های آموزشی گفت : دوره آموزشی داوری با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو توسط مربی کره ای تیم ملی ایران برای داوران استان بمدت 3 روز در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد .
محقق افزود : درسال جاری شهرستان اردبیل میزبان اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران و جمهوری آذربایجان بود که تیم منتخب نوجوانان و جوانان استان نیز دراین اردو حضور داشتند و به انجام تمرینات پرداختند .
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز