رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گرگان:

حضور سفرای کشورهای مختلف نقطه قوت معرفی استان است

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۴:۴۸
کد خبر: ۹۲۴۳۶۸
حضور سفرای کشورهای مختلف نقطه قوت معرفی استان است
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گرگان گفت: حضور سفرای کشورهای مختلف به عنوان یک نقطه قوت برای معرفی شهرستان گرگان و استان گلستان به خارج از مرزها خواهد بود تا در آینده شاهد حضور گردشگران خارجی در گلستان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ یاسر قندهاری در حاشیه سیزدهمین جشنواره بین المللی اقوام اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره اقوام استان گلستان از 21 تا 24 آبان در شهرستان گرگان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری تمامی دستگاه ها برگزار شد افزود: اطلاع رسانی جشنواره از طریق نصب بنر بر 40 دستگاه اتوبوس شهری، اطلاع رسانی در فضای مجازی و همچنین تلویزیون شهری صورت گرفت.

قندهاری یادآور شد: روستاهای هدف گردشگری و اقوام متفاوت با ارائه سیاه چادرها، سوغات، صنایع دستی و غذاهای محلی به معرفی آداب و رسوم قومیت و فرهنگ خود میپردازند.

وی گفت: حضور سفرای کشورهای مختلف به عنوان یک نقطه قوت برای معرفی شهرستان گرگان و استان گلستان به خارج از مرزها خواهد بود تا در آینده شاهد حضور گردشگران خارجی در گلستان باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امیدواریم با ایجاد این شرایط بعد از جشنواره شاهد رهاورد خوبی در توسعه گردشگری استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با کمک جامعه هتل داران، انجمن صنفی و متولیان دیگر شرایط گردشگری مناسبی را در استان فراهم کنیم.

قندهاری یادآور شد: با توجه به نزدیکی محل برگزاری جشنواره به شهرستان سیل زده آق قلا هنرمندان شهرستان های سیل زده در بخش های صنایع دستی، موسیقی اقوام و همچنین به عنوان بازدید کننده در جشنواره حضور پیدا کردند و این موضوع باعث شکل گیری شرایطی برای ایجاد نشاط اجتماعی و اشتغالزایی مردم این منطقه خواهد شد.

قندهاری در پایان گفت: برگزاری جشنواره اقوام به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور میتواند در رشد اقتصادی استان کمک بسزایی را داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز