علیرضا شریعت خبر داد:

آب‌گرفتگی چند روستا در محمودآباد

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۱:۴۵
کد خبر: ۹۲۴۹۷۴
آب‌گرفتگی چند روستا در محمودآباد
سرپرست فرمانداری محمودآباد از آبگرفتگی پنج روستای این شهرستان بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد. ‎

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ علیرضا شریعت در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بر اثر بارش شدید باران که از عصر پنجشنبه آغاز شد و عصر جمعه شدت گرفت، راه‌های ارتباطی و خانه‌های  پنج روستا در بخش مرکزی و سرخرود محمودآباد دچار آب گرفتگی شدید شد.

او روستاهای دچار آبگرفتگی را زردآب، میان کلمرز، علمده شرقی، عزت‌آباد و تازه‌آباد معرفی کرد و گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستا هم دچار آبگرفتگی شد.

 سرپرست فرمانداری محمودآباد با اعلام این که آبگرفتگی راه روستاها را هم مسدود کرده بود، افزود: راه چهار روستا ساعاتی پس از آبگرفتگی باز شد و راه یک روستای دیگر هم صبح امروز باز شد.

شریعت با بیان اینکه هم اکنون نیروهای مدیریت بحران با کمک مردمی در حال استقرار کیسه‌های شن و بازگشایی معابر هستند، گفت: علت اصلی این آب گرفتگی عدم لایروبی رودخانه های محلی و همچنین ورود حجم بالای آب بر اثر بارش شدید باران به رودخانه‌هاست.

وی گفت تا زمان عادی شدن شرایط نیروهای مدیریت بحران در محل حاضر خواهند بود و تمامی دستگاه های شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

سرپرست فرماندار محمودآباد افزود: در حال حاضر میزان خسارت وارد شده مشخص نیست و برای برآورد خسارت باید تا پاین بارندگی منتظر ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز