فرمانده سپاه:

بیانات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب برای آحاد ملت ایران است

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۹:۰۰:۴۳
کد خبر: ۹۲۵۶۶۹
بیانات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب برای آحاد ملت ایران است
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از مصوبه سران قوای سه‌گانه در سهمیه‌بندی بنزین فصل‌الخطاب آحاد ملت است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار «محسن کریمی» روز دوشنبه در دهمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نظر قطعی خود را در خصوص سهمیه‌بندی بنزین مطرح کردند و بر آحاد جامعه لازم است از این نظر معظم له و مصوبه سران قوا حمایت کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی به خصوص جوانان وظیفه دارند از توطئه‌های دشمنان فاصله گرفته و از امنیتی که با خون ۲۳۰ هزار شهید دفاع مقدس و هزاران جانباز و آزاده و ۱۷ هزار شهید ترور بدست آمده صیانت کرده و با حمایت همه جانبه از مسئولان و مقام معظم رهبری نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره از دولتی که توسط مردم انتخاب شده است حمایت می کردند و این سیره اساسی باید چراغ راه مردم قرار گرفته و از سیاست‌های کلی دولت به خصوص در بخش‌های اقتصادی حمایت کنند.

سردار کریمی با بیان اینکه حضور پیشکسوتان، معتمدان و نیروهای انقلابی در بین معترضان شهر اراک بسیار راهگشا بود، بیان کرد: حضور این افراد در جمع جوانان و برقراری ارتباط چهره به چهره با افراد باعث شد تا جوانان نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه شده و اعتراضات مدیریت شود.

وی افزود: حمایت از رهبر معظم انقلاب، بهره‌گیری از نیروهای دلسوز و کارآمد، بکارگیری درست و برنامه‌ریزی شده منابع ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی از مهمترین عوامل پیروزی ملت ایران در جبهه اقتصادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار کریمی در خصوص راهیان نور که یکی از برنامه‌های اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان است، گفت: امروزه جوانان ایرانی با تهدیدهای گسترده فرهنگی رو به رو هستند، حضور در کاروان راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی بهترین فرصت برای مقابله با این تهدیدهاست.

وی اضافه کرد: ۱۶ اجلاسیه مختلف شهدا به عنوان برنامه‌های اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید این استان برگزار شد که نقش مهمی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز