نمایش پیام خراسان در حضور تماشاگران

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۱:۳۴
کد خبر: ۹۲۶۲۹۵
نمایش پیام خراسان در حضور تماشاگران
هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز آغاز می‌شود و پیام خراسان از ساعت ۱۵ در سالن مهران میزبان سایپا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در حالی برای پیام آغاز می‌شود که برای اولین بار در فصل جدید، هوادارانش اجازه حضور در سالن را خواهند داشت و تماشای این دیدار برای آن‌ها رایگان خواهد بود.

شاگردان خداوردی پس از شکست هفته گذشته برابر کاله و تعویق هفته ششم، یک هفته فرصت برای آماده‌سازی دوباره تیم خود پس از مشکلات به‌وجودآمده برای ۴ بازیکن این تیم داشتند و هم‌اکنون با یک برد و ۳ امتیاز، در جایگاه یازدهم قرار گرفته‌اند.

در طرف مقابل، شاگردان ناصر شهنازی که تیم خوب و به‌نسبت قدرتمندی دارند، تا اینجای کار ثبات چندانی در نتیجه‌گیری از خود نشان نداده‌اند و به رغم برتری برابر تیم قدرتمند ارومیه، در برابر تیم‌های تازه راه‌یافته به لیگ برتر هم غافل‌گیر شده‌اند.

با این حال، سایپایی‌ها با ۳ برد و ۹ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته‌اند و نتیجه این بازی برای بازگشتن به کورس قهرمانی اهمیت ویژه‌ای برای آن‌ها خواهد داشت.

هم‌زمان از اردوی پیام خبر می‌رسد بازیکنان خاطی این تیم که با نظر سرمربی این تیم از تمرینات کنار گذاشته شده بودند اجازه حضور در تمرینات را پیدا کرده و به ترکیب تیم بازگشته‌اند. ابتدا مجتبی شبان و بهرام فرید در پست دریافت با توجه به نیاز تیم به تمرینات اضافه شدند و حالا بهبودی، پاسور اصلی پیام، و صنوبر، یار سرعتی این تیم، برای حضور در ترکیب آن برابر سایپا آماده می‌شوند، اما پیامی‌ها امیرحسین ناوی، یکی از مهره‌های تأثیرگذار و جوان تیم خود، را به دلیل سرماخوردگی در ترکیب خود نخواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز